Eros i stugan
Vi har haft en helt underbar helg! :) Eros har raceat runt i skogen, ätit blåbär och mått som en prins! :)
Här är en film på min knäppis till hund. Han hatar vågor och skäller ut dem och försöker nafsa efter dem ;)
Mvh, Sara. Värd på Spetsar & urhundar
*skratt* Ja dom där förbannade vågorna, skällas ut ska dom, rolig film :)
Och jättefina bilder!
Tack så mkt :)
Haha ja jag kan titta på Eros hur länge som helst och skratta åt honom när han håller på sådär, knäpphundar!
Nu har Jonny och jag fått oss ett gott skratt åt filmsnutten *fniss* Han är bra vacker med sin kritvita päls och kolsvarta ögon en riktig snygging =)
Vad trevligt att förgylla er kväll lite ;) Vi låg på bryggan och skrattade åt honom när han höll igång!
Tack Lotta, vad glad Eros ska bli ;) Han är lite förnärmad nu efter helgen. Wilma, tiken som var med, är jätteosäker på andra hundar. Eros var jättesnäll emot henne men hon jagade honom hela tiden och skällde och nafsade efter honom. Stackarn, en snygg tjej och så är hon bara grinig :P
Eros ser ju att ha haft hur kul som helst! :D
*fnys* Hur kunde hon stå imot en sån snygging, men det är klart smaken är som baken DELAD ;)
#16 Absolut, båda mamma o Eros har haft en toppenhelg :D
#17 Haha ja det undrade nog Eros också ;) Hon var jättenyfiken, men vågade bara nosa lite på honom sen fick hon surbaciller igen
Hahahaha surbaciller…kanske sånna Skorpan drabbats av på ålderns höst, hon blir då bara värre och värre 
Ja, jädrans sur-tanter, tycker Eros.
Han kunde ligga tio meter ifrån henne och hon smyga dit och rusa på honom. Stackarn var alldels chockerad, så uppför sig inte damer ;)

Vilka fin-fina foton och filmen
Tack, tack! :D
Jag funderar om Skorpan fått en eller hundra hokeypuckar i skallen…när vi är ute och går så har hon blivit jätteduktig, där har jag verkligen fått ordning på henne. MEN hemma är hon totalt fläng minsta ljud inne som ute så är det ett jäkla bjäbbande, jag har provat allt…jag blir galen snart, förut skällde hon bara om det kom en annan hund nu är det på allt