Hundar iFokus

Hundar

Etikettoff-topic
Läst 358 ggr
Ellinor_ludde
0

GOD MORGON MÅNDAG!

Hejsan svejsan alla hifare, och god morgon :)
Jag ska snart dra till skolan för en tråkig svenska lektion :/
Vad ska ni ha för er idag då? Ivanligafall brukar jag åka till brukshundklubben på måndagar, men nu får inte Ludde göra
det innan han ska in till veterinärn och fixa ögat :'(
Nääe, nu får jag gå innan jag somnar framför datorn ^^,

Hej då <3 <3 <3 <3<<3

[Vargnatt-]
0

Jag ska väl försöka städa upp här hemma lite kanske :). Det är trist väder så kan inte göra något roligt utomhus heller.

lena1
0

Godmorgon! här är det kyligt ute minst sagt, fast det passar ju snodden förstås,idag ska jag ta det lugnt.

Malin-A
0

morrn morrn, nyss hemkommen ifrån jobbet, solen lyser men här blåser mycke.. ska ev. till gekås senare..

Nicka
0

Go'morron..Här är inget vidare väder alls..regn..mörkt..gråttFundersam

AnneN
0

Jag har vart på skolan…

_**/Mvh Anne
**~Sajtvärd på Blandrashundar ~Medarbetare på Support
_Hundägare i Norrbotten? Välkommen till oss på Hundhuset!

Liss
0

idag har jag hämtat ut mina gardiner till alla fönster. Har dock bara stänger till ett fönster, men gud så snyggt de vart i sovrummet nu.. lila panel och vita med svarta krumelurer framför. Och så hängde ja upp tavlor me.. mycket mer liv i rummet nu.

Så har jag planterat om mina blommor i nya fina krukor.. gud så snyggt de me vart:P och raka vart dom också..

Och så var mammsen och jag iväg lite överallt som vanligt när vi är ute och åker. Kommer på saker både här och där.. käkade kebab (haha malin!:P) och så köpte vi beslag (grejer man sätter fast pinnarna till gardinerna i?) och krokar..

Var på ÖB och hitta en skit fin spegel för bara 145:- helkropp att hänga i hallen.. fin fint vart de me;)

hum.. ja de var väl allt..

dom andra gardinerna är svarta och framför dom ett par vita med svarta cirklar och grejer, dem ska vara i vardagsrummet. Och beiga med ljusare streck och framför eller bakom dom ska ett par ljus beiga vara:P

sorry.. pratar för mycket:S

Liss - Moderator @ Bodyart.iFokus ☆

gejsa
0

Haha kul att du trivs lisette. Du får så gärna prata på. :)

I dag har vi tömt en stor utebox från gammal halm. Så nu blev man dammig i håret igen. Inte gjort så mycket av intresse.

Lotta
0

Hör att du haft en bra dag Lisette, kan ju bara tänka mig att du fått riktigt snyggt där hemma nu…visst känns det mysigt när man börjar köpa in lite nya saker minsta lilla grej gör sitt =) Nu vill man ju se nya bilder på sovrummet, fram med kameran puman ;)