Hundar iFokus

Hundar

Etikett: hundtillbehör-hundprylar
Läst 1236 ggr
Majskiii
0

Regntäcke till större hund

Har en större hund då, och känner att ett regntäcke vore inte dumt. Skulle vilja åka och titta på lite täcken men vet inte vart. Vart finns schysta täcken som inte är alltför fula och som är vattentåliga? :)

Tackar för svar i förhand.

IdaKw
0

I dom flesta djuraffärer/hundbutiker? :) 
Om du skriver i vilken stad kanske du får mer specifika svar!

Majskiii
0

Jag bor i Solna, Stockholm. :)

odjuren
0

Hurttas? Finns i de flesta djuraffärer..

//Odjuren

www.odjuren.com

Mischa
0

hööks?

≧◔◡◔≦

Fialialej
0

Jag köpte ett helt svart regntäcke till min hund på hööks. kostade max 150kr. funkar bra!

"På natten är alla katter svarta"

Turast
1

jag gillar hurttas :D de är supersnygga och har jättebra passform (iallafall på min hund ;) )

Konstinstagram: @toxiccetacean

Peta inte på salamandern. Den sover.

Fialialej
0

Har provat hurttas täcken och skulle också köpt om jag haft råd, så får väl ändå rekommendera det.. ;)

"På natten är alla katter svarta"

Misarn
1

Back on track använder vi till våran Alice som är Leonberger, tycker det fungerar jättebra och har mycket bättre passform än Hurrtas regntäcken. Alice använder täcke pga sin Hypotyreos, Spondyros och OCD och det är viktigt för henne att hon håller sig varm hela tiden och inte blir nerkyld.

[Forest]
1

mitt tips är ta med hunden och prova ut täcke på så sätt får du ett täcke som passar

Belimas
1

När jag hade min stora hund så fick jag av en slump syn på hans täcke i en rea-korg på granngården om jag inte minns fel ^^ Nu var det precis på gränsen till för litet trots att det var 90 cm men i överlag brukar i alla fall vårat granngården ha väldigt varierande storlekar till hyfsade priser. Vet inte hur stort din hund har men mer "normalstora" storlekar har de säkert i så fall 🙂