Insruktionshäfte - Lär hunden tricks!
Hej! (Kort och gott vill jag ha frivilliga som kikar på ett häfte om inlärning).
För några år sedan (2011) gjorde jag ett litet projekt istället för att vara på en trist och enformig arbetsplats.Alltså ett litet handledningshäfte för nybörjare inom detta. Häftet innehåller instruktioner steg för steg med illustrerande bilder hur man enkelt och snabbt kan lära sin hund några enkla till medelsvåra "cirkuskonster" så som Snurra runt och Backa.
Häftet innehåller en slags förtext, Vad som är bra att ha vid hundträning och sedan 8 sidor med tricks.
Detta står på baksidan:
"Denna handledning är skriven för dig som gillar att vara aktiv med din hund. Den innehåller lätta eller medelsvåra tricks som ni kan lära in hemma. Man måste alltid ha tålamod och engagemang med din hund. Tänk på att alla raser kan lära sig tricks men det finns både raser och individer som är svårare att lära"
Hittade idag en bunte med 10 st häften så hade varit roligt om några ville ha en hemskickad och se vad ni tycker om mina träningsmetoder, hur lätta de är att följa stegen och hur bra bilderna illustrerar den menade situationen.
Om någon är intresserad så Pma din adress bara:)
Mvh Kajsa