Kul med agility!!!
Agilityträningarna börjar snart igen, och det ska bli så jätte, jätteroligt!!! Nu måste vi hoppas på lite svalare väder så vi kan träna upp konditionen igen. Både Hanna och jag har latat oss onödigt mycket under semestern och specielt matte känner sig inte alls i form. Vi har inte heller varit bland andra hundar, så det ska bli kul att träffa gamla kompisar!!
Hahaha tar lite tid att komma igång, men om man tycker nått är roligt så brukar det vara lättare =) Har ni hållt på med agility länge?
Visst är det roligt med Agility!? :)
Själv börjar min Agility kurs snart också. 
Mvh Emelie 

Agility är så skojigt. Förstår att du ser fram emot att det drar igång igen.
Cave quid dicis, quando, et cui
Audiatur et altera pars
Heej Jah ska börja med AGILITY men jag undrar hur mkt det kostar å åldergräns å om man kan ha han å tik hundar .. jag har en hanne å en tik men ja vill göra något med dom jag funderar på att börjamen det .. men om du går på det eller känner någon så vill ja veta om du kan nåot trik e´llwe något vet du de?
Hör av dej 

#1 började med agility på våren, så det är ganska nytt, men både hund och matte fastnade för det.
#4 Jag bor i Finland, så jag vet inte vad agilitykurs kan tänkas kosta i Sverige. Åldersgräns på husse/matte tror jag inte att det finns, men jag har för mig att man inte ska börja med för ung hund. Tror nog att man ska vänta med hopp och sånt tills hunden har vuxit färdigt. Det är ingen skillnad om hunden är tik eller hane.
okeii men jag har både hanen e 3 å tiken e 4 pudelar

Jag började också med det i våras. Det är jättekul. :)