Hastur!
Grattis!! :-) Han är jätte fin!
Grattis till jätte söt valp 😘 Ser fram mot se fler bilder på busen när han växer och utvecklas 😊

Först blir jag bombarderad på Facebook och nu här… Lyckades inte låta bli att klicka när det under nya inlägg stod Hastur.
Han är ett väldigt sött gubb-liknande fluff, när presenteras nya mannen i ditt liv på måndagsklubben? 😎
/ Veronica, sajtvärd för Iller.iFokus
#6 Haha, jag varnade faktiskt! ;) Funderade på bjuda över er nästa måndag eller måndagen efter det beroende lite på hur han tar omvärlden. ;)
På hillevill.wordpress.com hittar du fina bilder och roliga äventyr

#7 Åh, så spännande! Jo, känns väl som att vi är lite livliga så att säga… Hur går det med dom andra fluffiga?
/ Veronica, sajtvärd för Iller.iFokus
Grattis! Vilken söt, ullig nallebjörn!
Åå vilken söt! Vart bor du? :)
/Elin
Medarbetare på Tävlingshundar
Blogg - http://eelliinnsaventyr.weebly.com
#8 Dom bryr sig inte nämnvärt faktiskt! Det har kommit ett stamp men annars går det jättebra, tänker jobba på att de får träffas när han har gjort sig lite mer hemma (och jag har fått sova lite bättre :P )
Här är nån som inte har problem med att sova!
Nää, men jisses vilken sötnos! Finsk lapphund är en av mina favoritraser 😍
Grattis till nytillskottet!
// Lina - Värd på Bichon Kolla gärna in min blogg:
http://linaalgotsigge.blogg.se
#12 Haha ja söt som socker är han. ;) Fantastisk ras, det är min första "egna" hund så hoppas allt går bra.
Åh! "Mosters" älskling😍 längtar tills jag får gosa med honom igen.❤️
It's hard not to be a menace to society
When half the population is happy on their knees..
Medarbetare på Avenged Sevenfold
Men vilken liten nallebjörn! 😍
#19 Tack! Ja han är verkligen både ullig och gullig. ;)
Oj så söt jag har också en lappis <3 Minns när min va så liten och fluffig, nu är han sex månader och väger nästan 16 kg. Ta vara på valptiden den är underbar <3 Speciellt eftersom de är som små nallebjörnar ;)