"finnar" på nosen?
Hej asså Jamie har som små "bluppar" på nosryggen 😐 Det är även lite mindre päls där.. Förut hade han en lite större "blup" där men den försvann och pälsen kom tillbaka… men nu är det tillbaka igen men mindre och fler! Vad kan det vara? Är det ofarligt? Kan jag behandla själv eller bör jag åka till veterinären?
Det försvann ju förra gången men att det kommer tillbaka gör mig lite orolig!
Försökte ta lite kort så ni ser hur det ser ut..
Konstinstagram: @toxiccetacean
Peta inte på salamandern. Den sover.
ingen?
Det kan mycket väl vara just finnar, väldigt vanligt hos unga hundar, men händer även hos äldre.
Hur förberedd är du egentligen för krig, arbetslöshet, bränder eller sjukdom? Läs mer på Prepping iFokus
#3 okej, så du tror inte jag ska vara orolig? Han kliar sig inte eller något, verkar helt oberörd!
#4 Jag skulle avvakta, skulle det sprida sig ordentligt eller förändra karaktär så skulle jag kontakta veterinär.
Nej, jag tror faktiskt inte att du behöver oroa dig, men jag kan ju inte lämna några garantier.
Hur förberedd är du egentligen för krig, arbetslöshet, bränder eller sjukdom? Läs mer på Prepping iFokus
Tack så mycket! Med tanke på att det försvann förra gången så är det nog samma igen.. Men om det ändras ska jag självklart låta veterinär kolla på det :)