Jag har fyra par lundhags. 2 par traverse ws pant och två par Makke ws pant. Och ja. Jag lever inprincip i dem. Finns en budgetversion av liknande på fritidsfabriken. Har några vänner som har de byxorna, som dom är nöjda med!
Medarbetare på brukshundraser.

Jag har Hööks byxor och tycker att de är väldigt bekväma.
Har EightySixEleven Nordwand, och de är väldigt bekväma. Det enda jag (och jag är tydligen inte ensam) upplever negativt med dem, Lundhags och liknande är att de är för korta i benen. 10 cm längre hade jag inte dött av ;)
Jag har ett par från Swedteam. Har använt de mycket i vinter med underställsbyxor från everest, perfekt kombination. Väldigt praktiska och inte osköna på något sätt, men om jag inte behöver massa fickor eller räknar med att bli smutsig eller kall har jag hellre mjukisbyxor.
Jag har lundhags och de är väl bekväma, men andra märken funkar säkert lika bra! :) Hade velat ha dem lite tightare i benen, för lundhags är tigtha upptill men blir pösigare vid benen och jag gillar byxor som är ungefär så tigha som jeans.
#3 Finns X-long ;) #5 Finns modeller från lundhags som är tighta hela vägen. Det är mina iallafall.
Medarbetare på brukshundraser.
#6 Nordwand? Säker på det?
Arrak's byxor är kanon tycker jag men vet inte så mycket om övriga märken