Hundar iFokus

Hundar

Etikett: övrigt
Läst 5618 ggr
Sugar Mist
0

Bra fritidsbyxor/hundbyxor

Är på jakt efter ett par bekväma men billiga fritidsbyxor/hundbyxor. Vill gärna testa dom innan så dom ska helst finnas i någon butik i göteborg-kungsbacka. Några tips?

-

Lilllens
0
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Nu har jag ingen aning om vad som finns i Göteborg, men jag har ett par Lundhags Njeeru WS Pants. Älskar dem!

Sugar Mist
0

#1 Har du någon koll på hur mycket dom kostar?

-

Lilllens
0

Beställde mina från outdoorexperten.se och kostade 995kr

DixieBC
0

Jag har dom här, lite stora men för övrigt är dom superbra! De kanske inte är jättebilliga, men absolut värt priset!

Besök gärna min blogg - Minsvartvita

Sugar Mist
0

Dom är liiiiite för dyra för mig, båda två.. Är rätt fattig då jag ska kosta på mig på cyckel, kurs och då byxor också ):

-

DixieBC
0

Kolla in hööks byxor annars, mycket billigare än Lundhags. Har hört att dom är väldigt bra också! :D

Lilllens
2

#6 Åh dem har jag aldrig sett! Tack för tipset, haha. Ska beställa ett par såna också!

DixieBC
0

#7 No problems! Funderar på att köpa mig ett par också faktiskt :D

Lathundarna
0

EightySixEleven går att hitta hyfsat billiga.

CelsiusT
0

Dels finns ju dom på hööks, men sen har ju engelsons också som dels har en bra storlekstabell på sin sida då det i första hand är postorder. Men dom har även en butik i Falkenberg, en bit från Gbg, men inte jättelångt.

Medarbetare på westernridning.ifokus

Sugar Mist
1

Jag har tittat en del på dom byxorna från hööks men även bobergs som finns på engelsson.. Ska även försöka hinna med att springa in på XXL i sisjön innan jag ska iväg på agility och kika om det finns något intressant där ocksåå

-

[TeamGolden]
0

Lundhags kör jag på, finns bl.a. På xxl.se finns säkert lite överallt