Hundar iFokus

Hundar

Etikettbilder-och-filmer
Läst 539 ggr
-Aida-
4

Eddies Bildtråd

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Nu när jag har fotat en hel del har jag en massa bilder att dela med mig av.

Eddie är en American Wolfdog, född 5 December 2013, på morgonen hoppar han upp i sängen och lägger sig raklång på mig för att väcka mig, han kan boxas med sina tassar också, de är mindre skönt.
Han är tillbakadragen, blyg men väldigt nyfiken på allt som rör sig, han har även utmanat blomkrukor som såg läskiga ut, hans självförtroende fick en riktigt boost av att lyckats nosa på blomkrukorna, nu är de en liten trädgårds tomte han stör sig på, men den får han inte nosa på, de är privat mark. :P
Han är mörkrädd och vill inte gå på kvällspromenader, då gnyr han och ser bara spöken, men att vara ute på gården går hur bra som helst i mörker.
Han blir fascinerad av rullstolar, rullator och diverse hjälp medel för transport, favorit leksaken är en större repknut och en mindre repknut, han tuggar på båda samtidigt.

-Aida-
1

Eddie fick besöka en byggnad med mycket historia ned för gatan, han blev överaskad av byggnaden, han lyckades nosa på den och sen va de bara lek i vattendraget.

-Aida-
0

Vattendrag är stora favoriten när vi är i skogen, just i detta vattendrag vågade han inte hoppa i, annars brukar han stå och gräva i vatten och bli helt lerig.

-Aida-
0

En dag slappade vi på kyrkogården.

-Aida-
0

Eddie väckte mig efter en middags tupplur och ville leka med sin repknut.

meerschweinchen
0

Vilken söt kille!

Mvh Sabine

LuLeLo
0

Sötnöt!

Tass Josephine