Hundar iFokus

Hundar

Etikettövrigt
Läst 935 ggr
L8sson
0

hundgymnasie

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

hejhej jag undrar om ni vet nå bra hundgymnasie ?? eller liknande när man får arbeta med hund hörde om ett hundgymansie som man har hunden med .. men vet inge mer om de ..

//lotta

AnneN
0

Många naturbruks gymnasium har även inriktning på hund. Googla på bla Grans naturbruksskola (finns utanför Piteå)

_**/Mvh Anne
**~Sajtvärd på Blandrashundar ~Medarbetare på Support
_Hundägare i Norrbotten? Välkommen till oss på Hundhuset!

Alex
0

Hundsportsgymnasiet i Forshaga. www.hundsportgymnasiet.com

Mvh Alex
Värd för Ridsport
Medarbetare på Islandshäst

Hennum
0

vad roligt det låter med hundgymnasium. har aldrig hört talas om det innan.

/ Johanna Hoogendoorn, ordförande för Kattens Talan

Dobben
0

jo forshaga tänkte jag oxå på… x) Ville gå där, men så blev de inte x'P Verar jättekul :)

L8sson
0

ja får jag skuklle vilja vet alite mer ^^ vill du göra nått jag värkligen brinner för ..

L8sson
0

de där i firshaga va väldigt intressant :)

Alex
0

Det man måste tänka på är ju bara att hunden ska klara ett liv i hundgård.. Eftersom de måste vara där på dagarna. Det är ju inte alla hundar som klarar det, tyvärr…

Mvh Alex
Värd för Ridsport
Medarbetare på Islandshäst

Liss
0

gud vad kul de där lät.. men skulle nog inte få vara där:P

Liss - Moderator @ Bodyart.iFokus ☆

Dobben
0

#6 Stog om det i en hundtidning… Härliga hund. Tror det var det iaf 8) kan scanna om du vill läsa, om du inte gjort det förstås 8) (gammal artikel)
Tror inte min hund skulle klarat det där testet dom har innan hundarna får bo där xP Så ja gav upp de på en gång ^^

L8sson
0

#7 hehe min hund har bott i hund går i 6 år innan hon kom hit ^^

#9 jo de kan du om du har tid :) hehe okey men man kanske kunde försökt ^^

[Saarah]
0

Det finns når som heter typ.. Säbyholms lantbruksgymnasium tror jag, där kan man gå med inriktning hund och så kan man ha hunden med sig, det är en internatskola har jag för mig, där man bor hela veckorna och så, man kunde ha hästen med sig också ;)

Dobben
0

#10 okej x) Haha, nää men då skulle ja fått flytta hemifrån också så de va väl lite det med x'P

L8sson
0

"12 aa de e ju de .. jag kommer ju få flytta om de blir nått sånt här ..

xNathaliex
0

fnns de i jkpg ?+