Hundar iFokus

Hundar

Etikettmedia
Läst 969 ggr
gejsa
0

En riktig hund!

Malin-A
0

ja schäfrar e ju bäst =D hahaha

gejsa
0

*fniss* Helt rätt malin. haha fast den var långhårig. Min som jag ska ha är korthårig. Blir för mycket hår hemma annars. hihi

Malin-A
0

blir d mycke hår av långhåriga?? nee d menar du inte… (en Malin som gett upp att få bort allt hår, numera är det dammsugning en gång i veckan, om vi inte får hi folk, omöjligt att hålla bort allt hår..) men det är bara en nackdel av alla hundra olika possitiva saker så d kan ja ta =D

gejsa
0

Ja, men jag gillar även dom korthåriga ju. Fast dom hårar också. *ler* Väldigt mycket minns jag.

Mina två hårar ju inte alls som jag har nu. :)

Tixy
0

Känns som om Idelma är en riktig mes när man läser sånt där. Fast hon reagerar faktiskt om jag ropar på hjälp. Elak som jag är, så testade jag i somras. :) Hon stod på bakbenen med framtassarna slåendes mot vattnet för att hålla sig uppe, och skällde när jag försvann under ytan. För min mesiga vakthund kan tydligen inte simma.. *muttrar*

gejsa
0

Haha ja, mina två hundar som jag har nu lär nog inte hoppa i för att rädda mig. Dom lär nog bara stå och skälla vid stranden isf. :)

Lotta
0

Vill ha…..Vilken snygging =)

Päls som päls man får damsuga i vilket fall som helst när det är schäfer….det rasar ju av dom när dom fäller men det kan det kan det vara värt =)

kerstinjoh
0

Men…?

Vad var det för konstig sort?Cool