han e så söt =)

Pappisar e såååå söta
_**/Mvh Anne
**~Sajtvärd på Blandrashundar ~Medarbetare på Support
_Hundägare i Norrbotten? Välkommen till oss på Hundhuset!
Jättesöt ju ^^
Snuttplutten…det syns så väl att han är yngre en Skorpan=)
Ska du inte lägga in nån sommarbild på Hugo?
Ja man ser det i ansiktet=) sen är kanske skorpan lite rundare med;)?? hhaha
jo men har ingen bra sommarbild:)
Skorpan har lagt på sig en volang vid svansroten *ASG* Men man känner fortfarande hennes revben så hon är inte tjock, men hon har väldigt mycket päls fast det är sommar…du ska se att när hösten kommer tappar hon pälsen så gjorde hon förra året, dum hund =)
Ut och knäpp i gröngräset nu, jag och Skorpan ska fixa antingen i morgon kväll eller på söndag kväll…så se så rappa på!!!!!
Han e fin han :)
haha men amn blir så stressad då måste verkligen hunden bli bra på kort när mabn ska vara med i en tväling:) men jag får försöka ta lite kort på HUgan:D
Ja jag känner hugos revben när jag klappar honom.. folk tror väll att jag inte ger han mat:P
Han är ung, sonen och hans flickvän har köpt en tik som är runt året och hon ser så lite och tanig ut men det är bara för att hon inte fått all päls en. Det tog säkert ett par år innan Skorpan vart riktigt pälsig =) Skorpans bror hade världen päls och då menar jag hur mycket som helst, min kusin var tvungen att klippa byxorna på honom på vintern för det vart så mycket snöklupar i dom ;)
Vilken söttnos 
jass¨.. jag tycker hugo har fått mer päls nu men han har väldigt lite för att vara en papillon! Men hans päls fortsätter växa då eller?
Jag funderar på att ställa ut hugo.. hur gör man de alltsaå vad måste mangöra för att ställa ut??=)
Hihi, vad hade du för gott i väskan då?