Hundar iFokus

Hundar

Etiketthälsa
Läst 1146 ggr
myra82
0

Min värld rasar :(

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Min älskade hund fått cancer! En elakartad och ovanlig typ av cancer så dom kan inte säga så mycket om den eller hur utgången kommer att sluta, förutom att den är mycket aggressiv.

Nästa vecka ska hon in på operation igen, dels för att ta mer där dom tog bort den första knölen då dom inte fick med allt och sen för att ta bort 4 knölar till. 2 små knölar/förändringar har tillkommit på bara ett par veckor så utgången ser inget vidare ut. Om veterinären tror att dessa också är cancer så har den spridit sig otroligt fort och då kommer det troligtvis inte bli någon operation utan hon får somna in i stället…

Min fina fina trogna bästa vän!

linn8
1

Vad sorgligt:( men håller tummar och tassar för henne!

Innan du går hemifrån, kolla både en och två gånger så att du är säker på att du har huvudet med dig!

Ellen89
1

Nej sa sorligt! :'( Haller tummarna att cancern inte har spridits…

Loveradio
1

Åh vad jag lider med dig… *styrkekram*

/Mvh Sara - Sajtvärd på Dokumentärer
Medarbetare på Bullhundar
Besök gärna min blogg: loveradioblog.weebly.com

[[Boris Sager]]
1

Så sorgligt! Vilken typ av cancer och hur gammal är hunden?💔

Sånt vänjer man sig aldrig med.

-Aida-
1

Ush vad trist, lycka till, hoppas de inte spridit sig. :O

Majskiii
1

Nämen fy, hoppas allt väl!!! Du får ge all kärlek du bara kan. Håller tummar och tassar.

Fialialej
1

Vad tråkigt. Håller tummarna för att det går bra, som alla andra.

"På natten är alla katter svarta"

myra82
0

Tack allihop, vi kämpar på här hemma. Försöker läsa på om cancersorten så gott jag kan men eftersom den är så ovanligt så är ju det lilla jag hittar om den på engelska 😓

Hunden blir 5 år i sommar och cancern heter Balloon cell melanoma.

DixieBC
1

Styrkekramar till dig!

Besök gärna min blogg - Minsvartvita

Gullan_J
2

Usch vad tråkigt! Jag blir så ledsen för din och hundens skull :( Oavsett hur det går, kom ihåg att hunden alltid kommer gå vid din sida, fast en du kanske inte kommer se din hund.

-Bättre ökänd än okänd

Frida B
1

Åh usch, blir tårögd när jag läser detta… Men! Det finns ofta en liten chans att de blir friska, du får hålla kvar vid det hoppet!

Sajtvärd på Akvarieräkor ifokus och m_edarbetare på Agility ifokus             
_(f.d MelvinMimmiLufsen)

Misarn
1

Usch stackars er, vi håller tummar och tassar här hemma att det kommer gå bra, vet hur jobbigt det är när ens älskade vän drabbas av sjukdom som är svår behandlad.

[Tess86]
1

Vad tråkigt och sorgligt att läsa om. Skulle vilja sända lite styrka till dig!

lillvilda
0

Kram❤️Det är så tungt när en älskad vän blir sjuk. Jag håller tummarna för att det kommer något ljust besked. De lever alldeles för kort tid våra fina vänner.

VågEtt hem utan en hund är inget hemHund

joheck
0

Ånej så hemskt. Jag hoppas att det inte spridit sig och att hon har många år kvar. Styrka till er!