Ot. Hallå I FOKUS!
Är det ingen vaken?
Mvh, Sara. Värd på Spetsar & urhundar

Jag är vaken nu men sussade gott då du skapade tråden.
_**/Mvh Anne
**~Sajtvärd på Blandrashundar ~Medarbetare på Support
_Hundägare i Norrbotten? Välkommen till oss på Hundhuset!
jag e nyss hemkommen ifrån jobbe =)

Jag var vaken då tråden skapades, men inte vid hif just då dock :-)
Cave quid dicis, quando, et cui
Audiatur et altera pars
Hihi och tio minuter senare sov även jag :)
Vad ska ni hitta på idag då?
Mvh, Sara. Värd på Spetsar & urhundar
Jag ska försöka mig på att gå ner och handla själv, hur löjligt det än låter så är det ett ganska stort hinder för mig 
ska strax ner till stan o fika me en kompis o kolla lite i affärer..

#5: Förstår att det är jobbigt för dig. Men du klarar det. Och när du klarat det så kommer det kännas bättre.
Själv ska jag iväg och smygkika på en lokal och se vad det blir av det :-)
Audiatur et altera pars
hej hopp.. jag var vaken till 04.00:) men kolla ju på fiilm! Transformers hihi!
Så jag kom upp väldigt sent idag.. erhm.. råkat vända lite på dygnet tror jag:S
Jag vet alldeles för väl hur de känns vargnatt. men när man väl har kommit sig dit och allt funkar, känner man sig mäktigt glad och stolt sen.. fast de är en sån liten sak:)
Liss - Moderator @ Bodyart.iFokus ☆
#7 & 8 Jag har varit iväg nu! Klarade det ^^, köpte en glass åt mig själv också som liten belöning :)

#9: Det vr du värd. ;-)
Audiatur et altera pars

Idag ska xjag bara ta de lugnt och hoppas att magsjukan är "botta" imorrn så jag får fara på skolan igen.
_**/Mvh Anne
usch då! är du magsjuk?blää:( kramar till dig*
Hehe, jag brukar me unna mig nått när jag handlar själv;P
Åh hua Biobio bara jag hör ordet magsjuka så ryser jag….det finns absolut inget jag hatar så mycket. Krya på dig ordentligt innan du går till skolan nu….
krya på dig bio..

Usch för magsjukan. Krya på dig Biobio.
Audiatur et altera pars

Tack =) Jag mår redan mkt bättre så mest troligt blir det skolan imorrn om det inte slår om igen
_**/Mvh Anne

Hoppas det! , nån vaken?
Japp jag, har precis kommit från akuten…

akuten vad har då hänt?
_**/Mvh Anne
va, akuten.. är de nått me ögonen?
Nej den här gången är jag faktiskt oskyldig….nu är det Emmas tur, men jag önskade att det var jag faktiskt. Ibland undrar man faktiskt varför allt elände drabbar en och samma familj på så kort tid. Emma får berätta själv om hon orkar, hon är säkert väldigt orolig…vi ska upp på utredning så mycket kan jag iaf säga…
Men usch då!va tåkigt!! jaa de tycker jag med..de går visst aldrig riktigt bra för vissa människor.. iaf inte mig!
Men vad är de som hänt då emma? hoppas du mår bra iaf och att de inte är nått allvarligt..
du får skicka en kram till henne lotta!
Det ska jag absolut göra Lisette, och hon kommer garanterat ut här i morrn för läkarn tvingade henne att vara hemma i morgon och ta det lugnt. Som mamma blir man ju så jäkla orolig så man nästan kryper ur skinnet, och några gånger där uppe så var det nära jag svor men jag bet ihop =)
ja, pappa brukar ju säga "du har tur du som får allt". :P men såhär var det iaf, jag har haft hjärtklappning i en vecka. och igår började det hugga och göra ont. vilopulsen låg på 108. så då blev det akuten. dom tog ekg, blodtryck och blodprover. men dom hittade inget fel. så jag ska få göra ett 24 timmars ekg sen. blöh!
Eller som mamma brukar säga *urk* Och nu tar du det lugnt hos pappa i helgen….jag vet vart hans hus bor ;)
ja, mammsen! jag lovar! jag och simon har så tråkigt så vi ska spela spel på internet nu :) lugnare en så kan det väl inte bli?
Meee vad gör du här ute då? *fniss*
man måste ju kolla mellan varven förstår du väl? :D
Nyfiken i en stut….vem är du lik då? Pappa eller