udda beteende
jag har en Chihuahua tik på 1 ½ år och för två dagar sen börja ett konstig beteende jag aldrig sett hos henne innan på natten sprang hon runt och gnydde och var jätte orolig och bädda en massa
nu går hon in under syrrans säng och gömmer sig och hon brukar vara så framåt och kärleksfull och social men nu dar hon sig undan det är inte löp eller skendräktig hjälp någon
tack på för hand :)

Undrar iallafall när hon löpte senast? Tycker det låter som skendräktighet med eventuell skenvalpning.
Om det inte är skendräktighet så skulle jag rekommendera veterinärbesök då det kan vara något som gör att hunden har ont eller på annat sätt inte mår bra.
_**/Mvh Anne
**~Sajtvärd på Blandrashundar ~Medarbetare på Support
_Hundägare i Norrbotten? Välkommen till oss på Hundhuset!
hon sluta löpa den 10/1

Då tycker jag absolut att det låter som att det kan vara skendräktighet eftersom de är dräktiga i ca 63 dygn och skendräktighet kan vara lika länge.
_**/Mvh Anne
**~Sajtvärd på Blandrashundar ~Medarbetare på Support
_Hundägare i Norrbotten? Välkommen till oss på Hundhuset!
Håller med #3. Låter som att hon är skendräktig och möjligen skenvalpning.
Fortsätter beteendet så tycker jag ett veterinärbesök kan vara på sin plats antingen för att bekräfta att det är skendräktighet eller om något annat kan vara problemet.
Håller med dom tidigare skribenterna.
tack så mycket för infon det var dock uppfödaren som sa bara en månad efter löpet men det är ju upp till två månader och därför jag skrev som jag skrev vi har fått det bekräftat av vet. ännu en gång tack så mycket :)
Ta med till veterinär för att vara säker på att hon inte har livmoderinflammation eller nåt annat som får henne att må dåligt eller ha ont.
Sajtvärd för Vallhundar, Pälsvård & Klickerträning.
Medarbetare hos Hundar & Lantdjur.