Imorgon!
Var och lämnade av Elsa hos mamma för ett par timmar sen, pratade med mamma precis, och Elsa hade varit hur gosig och lugn som helst. Hon älskar verkligen att vara hos mamma, hon stressar av totalt när hon får vara ensamhund. Härligt! :)
Imorgon bitti klockan 5 åker jag och Mowitz till Söderköping och Old English Sheepdog-sällskapets specialutställning och tittar. Ska bli så kul att få se så många OES på samma gång! Många gosrumpor blir det. ;) Förhoppningsvis kommer Mowitz uppfödare dit så hon får se honom (hon har inte sett honom sedan mamma och jag köpte honom för över 8 år sedan).
Det är så kul att åka på äventyr med Mowitz, han älskar att åka bil, säger man "Ska Mowitz åka bilen" så blir han jätteglad och springer till dörren där han står och tittar på mig som att "men matte, jag vill åka NU!". Så man får vara noga med att inte nämna ordet "bil" innan man är helt redo att åka. Hon vi ska bo hos i Norrköping har 4 katter, var lite orolig för Mowitz förra gången vi var där, men det var inga problem. Och han som avskytt katter (och allt som liknat katter och hundar) innan. Det är så man blir lite stolt. ;)
Någon gång efter helgen åker vi förhoppningsvis vidare till Falun och en kompis till mig som har 9 hundar. Är lite orolig över det, men det kommer säkert gå bra med gammelgubben, annars får vi en egen våning att vara på, så det ska bara bli jättekul!
*glaaad* :)
Foto: En gång i tiden var de bästisar och låg ofta och myste så här i soffan. :)

Hoppas att ni får det riktigt skoj =)
_**/Mvh Anne
**~Sajtvärd på Blandrashundar ~Medarbetare på Support
_Hundägare i Norrbotten? Välkommen till oss på Hundhuset!
oh va mysig han ser ut =) vilken päls… hoppas ni får det trevligt…
Hoppas ni får det trevligt =)