Hundar iFokus

Hundar

Etikettoff-topic
Läst 368 ggr
AnneN
0

O.T. Någon vaken?

Är det någon som är vaken? Verkar så tyst här.

_**/Mvh Anne
**~Sajtvärd på Blandrashundar ~Medarbetare på Support
_Hundägare i Norrbotten? Välkommen till oss på Hundhuset!

lill-jarven
0

Jag är vaken, fast ska sova snart :)

AnneN
0

ska också sova på en stund, men det har vart ovanligt tyst här ikväll

_**/Mvh Anne

lill-jarven
0

Jo, undra vars alla håller hus..? Jaja dags att gå ut med jyckarna och sen knyta sig :)

AnneN
0

en hel radda som är online på min lista men väldigt få som skriver

_**/Mvh Anne

lill-jarven
0

mm på min med, men dom kanske har vettigare saker för sig? ;P Gonatt på dig iaf

Liss
0

Jag är vaaaken! men jag har inte vart här jue

Liss - Moderator @ Bodyart.iFokus ☆

Karmatarerskanise
0

Jag e vaken jag med

Lotta
0

Jag är ute…har varit på akuten med Emma så det är därför jag försvann några timmar. Börjar ni bli trötta i ögat nu?

Karmatarerskanise
0

Jasså? Vad har hänt då? allt ok?

kerstinjoh
0

Jag var vaken, men det var så tyst här. Inte ens Biobio såg jag.

Får erkänna att jag övergav hif o undrade var alla var.

Faxlin
0

Men Lotta vad har hänt med Emma?

Cave quid dicis, quando, et cui
Audiatur et altera pars

Xiox
0

nån vaken? XD

AnneN
0

Nu e jag vaken igen=)

Lotta vad hade hänt med Emma???

_**/Mvh Anne

Karmatarerskanise
0

Ja, nu e jag vaken och vill också vet :(

Beafer
0

jo, det är såhär att jag har haft hjärtklappning i typ en vecka. och igår så fick jag jätte ont och hade 108 i vilopuls. så jag blev lite små orolig. men dom hittade inget fel på proverna dom tog på akuten. så jag skulle få göra 24h ekg sen.

Karmatarerskanise
0

Usch vad obehagligt!!!Jag hade hjärtklappning ett långt tag, det berodde på stress.

Vad ska vilopulsen eg. ligga på?

Hoppas det ordnar sig!

Beafer
0

den brukar ligga runt 80. tack, det hoppas jag med :)

AnneN
0

Håller allt som går att hålla för att det ska gå bra för dej

_**/Mvh Anne

Beafer
0

tack så mycket :)

Malin-A
0

håller också tummarna för dig =)

Liss
0

usch vad läskigt!! jag vet dock inte ens vad 24h ekg är:( men är jag lite seg i bollen också..
Jag hoppas iaf verkligen att du mår bättre nu och att de där slutar upp! massa kramar till dig!

Beafer
0

det är när man har en ekg pryl kopplat på sej i 24 timmar. lite drygt sådär ;P just nu mår jag bättre. bara haft hög puls en gång idag. fast det har huggit till sådär några gånger.

tack så mycket allihopa för att ni är så snälla :) kramar till er!

Liss
0

ekg pryl? är de något du har på armen då, för att mäta hur högt de är?.. jag är verkligen inte bra på sånt där.

Jaha ja.. då är de ju de jag har ibland!? Att de hugger till jätte hårt i bröstet och de hugger så hårt så man har ont ett bra tag efter. Så brukar jag få ibland bara sådär.. läskigt är de.. man är inte direkt beredd.

Beafer
0

igår när dom tog ekg så satte dom nå lappar eller vad man ska säga utspritt över hela kroppen. så jag vet inte riktigt vart dom sätter den när man ska ha i 24 timmar. jag är inte heller helt säker på vad den gör. men jag tror den tar pulsen och kollar att hjärtat slår jämt eller nått? nån annan som vet säkert vad det är? ja, jag har fått så nån gång förr också. men nu har jag fått det flera gånger på samma dag + hjärtklappningen och så. så jag blev ganska livrädd ;P

Liss
0

hum.. undra vad de beror på då. att man får sånna där hugg alltså. För jag kan stå och diska eller bara sitta och glo på en filmoch pang! så hugger de till.
Ja jag förstår att du blev rädd, jag blir rädd av att bara få sånna där hugg ju.. klart man blir rädd! Men jag hoppas verkligen att de lugnar ner sig då..
har du gjort något speicelt eller? Du får ta de lite lungt vet du:) kram*

Beafer
0

ingen aning om vad huggen beror på. men om dom kommer samtidigt som man har hjärtklappning så är det för att hjärtat får arbeta så hårt. nej, jag har ju inte det. jag har slappat som en tok nu på lovet. men han sa ju att det kan bero på att man är stressad eller orolig. så det kan ju vara nått som ligger och trycker utan att jag tänker på det. typ skolan kanske? ;P kram

AnneN
0

Min mamma hade nått liknande för inte så länge sedan och på henne kom dom fram till att det var typ panik/ångest attacker fast än hon inte var medveten om det.

_**/Mvh Anne

Liss
0

jag vet inte hur hjärtklappning känns.. och de är väl tur de!
Men antagligen är de ju så som du säger, att man är stressad för något undermedvetet.. kroppen känner av de och vill inte mer.
Ta tag i saker och ting, de är vad jag försöker me iaf. Om du är orolig för nått eller tänker mycket på något så kolla upp de. eller fixa till de eller vad de nu är som behövs. Kräv inte för mycket av dig själv, gör så gott du kan så är de bra sen.

AnneN
0

Hjärtklappning är då hjärtat slår väldigt hårt och väldigt fort.

_**/Mvh Anne

Beafer
0

på mej kan det kännas som att hjärtat slår volter, eller så börjar det bara slå jätte fort och jätte hårt utan någon anledning. ja, är det något jag är stressad eller orolig över så ska jag försöka ta tag i problemet. men just nu vet jag ju inte riktigt vad det beror på :P

Lotta
0

Mina lilla sötispuma vi tar en läkare i taget och avverkar dom på löpande band så ska du se att dom får rätsida på den här familjen också *fniss* En sak är då säker att Emma kommer dom gå igenom ordentligt eftersom hon är så ung och då ska man inte ha ont i hjärtat.

Beafer
0

japp :) snart kan dom nog våra namn, personnummer och problem utantill ^^

Lotta
0

Usch, nej nu får det banne mig vara nog…jag hatar vita väggar och snipiga sköterskor Oskyldig

Barbamamman
0

Är vaken, men ska lägga mig nu. Godnatt