Hundar iFokus

Hundar

Etikettövrigt
Läst 669 ggr
kerstinjoh
0

Hundbalkong?

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Vilken bra balkong Alfons har.

kerstinjoh
0

Här kan man inte missa någonting!

AnneN
0

Ja den var ju inte hög iaf =P

_**/Mvh Anne
**~Sajtvärd på Blandrashundar ~Medarbetare på Support
_Hundägare i Norrbotten? Välkommen till oss på Hundhuset!

Liss
0

haha.. ecko skulle hoppa ner direkt!:P

gör ni om eller? hur ska de bli sedan då

Liss - Moderator @ Bodyart.iFokus ☆

kerstinjoh
0

hhi, jag tror inte att Alfons vågar hoppa ner. Det är en meter högt, oh så högt.

Lotta
0

Får han svindel tro Fundersam

Men vilken häftig teckning han hade i baken den hade jag aldrig sett från den vinkeln förut =)

kerstinjoh
0

Jag tycker han vore finare utan allt det där svarta i baken.Glad

Lotta
0

Och jag gillade det…snacka om kolsvart =D

Malin-A
0

ohh e d den balkongen som jags ka få??? =D haha

kerstinjoh
0

Japp Malin, vi håller på o monterar ner ballongen för att skicka den till dig. Kommer på fredag tror jag.

Så snart har du en egen ballong!

Lotta
0

En riktigt snygg ballong…men vi har inte målat klart den en =)

Malin-A
0

men ska jag stå här med en betongklump alldeles själv? ni får allt skicka hit lite kineser o bulgarister som hjälper mig =P

kerstinjoh
0

Yes box, de är på väg. Men de envisas med att måla den gul, kineserna alltså.

Bulgaristerna är mer inne på rött, så nu vet i 17 hur det här ska sluta. Målarburkarna och penslarna far runt utanför och ballongen blir prickigare o prickigare.

Gillar du prickigt Malin?

Malin-A
0

ja gillar all färg förutom den äckliga-rosa-skåpslucke-färgen =) jag lär ju få en ballong som ALLA känner igen.. =)

kerstinjoh
0

Kan ju matcha den rosa/vit/svart-prickiga köksmatta du ska få så småningom.

Lotta
0

Blir åtmistonne orginellt…passar dig skitbra Flört

Malin-A
0

ja men d kommer ju bli kanon snyggt me en sån matta =D

haha ja Lotta d kommer nog bli orginellt. me tanke på att alla husen här går i vitt tegel och sandfärgade balkonger =D

kerstinjoh
0

VA!!!

Vad är det för diskreminering? Menar du att alla har ballong utom du??

Du, jag skickar med grannens också!

Malin-A
0

japp grannen till höger har ballong, grannen till vänster har också ballong, o så likadant över dom.. och över oss i ettorna så är de utan ballong, sååå orättvis ju…

Lotta
0

Åhhhh fy…vi lär dit och lära hyresvärden folkvett Kerstin,vi får ta skiten i hampen och ruska runt med honom en sväng Skrikandes

gejsa
0

haha vad rolig han såg ut med allt det där svarta. Det har du hålllit hemligt länge verkar det som.

Lotta
0

Det är därför vi alltid får se framifrån, tyckte jag va taskigt…hans bak var ju störtläcker =)

gejsa
0

Ja, jag var nog lite taskig. hihi men det såg så kul ut.

Lotta
0

Hahahaha =D

TinaH
0

hahaha….en SLB-kossa på en balkong!! hihihi

Alfons, det är inte bra och vara på landet för länge, man blir liksom som den man umgås med…*hihihihi*

Mvh TinaH
~ Sajtvärd på: retriever.ifokus.se ~

Malin-A
0

#19 jaa d e bra.. då kan jag räkna me o få en ballong snart då =D

haha ja Alfons rumpa e ju jätte söt =)

kerstinjoh
0

Alfons meddelar att han säger upp bekantskapen med alla som INTE tycker att hans bak är vacker!Skrikandes

gejsa
0

Hihi den var inte ful den var originell. *fniss*

kerstinjoh
0

Det är snyggt med svart i rumpan.

//Alfons *morr*

kerstinjoh
0

Så har jag den läckra teckningen, eftersom jag ska donera min päls till Malin. Oskyldig

gejsa
0

Haha och så en jätteprick på ryggen. Ja, det är verkligen originellt och lite fulsnyggt. *fniss*

Liss
0

får inte en hund ha stoora fläckar? då blir ecko me ledsen!*

kerstinjoh
0

Ecko-grisen är den finaste vovve jag har sett. Han har STIL och det beror på att han är fläckvis fläckad. Fläckmusad alltså.

Det är ståtligt att vara fläckmusad, fråga bara Alex o Juve.

Hej Ecko!!! (Synd att jag ej faller för killar)

//Alfons

Liss
0

Hihi, ja på ena sidan är ju ecko helvit med ett svart öra och andra sidan är med en stor fläck på sidan och en stor vid rumpan.. de är fiiiint! utan dom skulle han ju se föörskräklig ut:P

Hihi, fläckmusad.. okej.. de var ett nytt ord:)

Ecko *rodnar*

Malin-A
0

haha ja både Ecko o Alfons e såå vackra o ädla =)

Lotta
0

*dreggel* Mums mina ståtliga svartmusade riddare here i come….jag avgudar fläckvis fläckade hundar *stön*

//Skorpan

kerstinjoh
0

Jag älskar tikar.

pst, Skorpan, du får kalla mig Affen. *blink, blink*

kerstinjoh
0

Berättade jag att grannens hund ramlade ut?

Gissa vilken min de fick när maken ringde på och frågade om de saknade en hund?

HemlisHEMLIGT!

Pst, Lotta, mitt bredband krånglar så in i vassen. Om jag inte hurrar o sjunger i morgon, kan du fixa det?Hemlis

Lotta
0

Det fixar jag…här krånglar inget inte ens gubben sen jag hotade med att Vintisen är tillbaka ;)

HemlisJag harklar igång stämman och gurglar igång rören i tid….sen ska ni få höra på änglakör Hemlis

*psssst* Får man tjuvstarta efter midnatt eller ska jag vänta, vad tycker du? Hemlis

gejsa
0

haha jag fattar. Någon av dina döttrar fyller år i morgon. Nicki troligtvis för hon skulle ju baka i dag. *fniss*

Lotta
0

Det är ju en hemlis!!!!!!!Förvånad

kerstinjoh
0

Skulle hon inte alls, handlar på ICA. Eller om hon pantar flaskor, minns ej.

Nä, hon pantar inte (pinsamt) så hon skickar in minisnorisarna.

Men låna en 5:a av okända för att få en kundvagn, det kan hon med!!

Hm, jag måste ha missat kapitlet "uppfostran" i "Mamma barnboken".

gejsa
0

Ja hon köpte bullarna på ICA. Men du får nog en hembakt tårta iaf. Hon har ju inte varit här på hela kvällen så hon sliter nog som ett djur för att du ska få något gott till kaffet. Tror du inte det?

Lotta
0

Meee hon håller ju på att skotta igen vallgraven runt huset och städar på tomten…hon är ju nästan aldrig ute på kvällarna nu, hon har väl fullt upp med gubben kan jag tänka mig ;)

gejsa
0

Ja om folk ska kunna komma på besök måste hon väl skotta igen vallgraven. Dom ska väl inte behöva simma över. Då blir dom ju blöta och vill simma hem för att byta kläder osv. Kommer aldrig fram då ju.

Lotta
0

*ASG* Tänkte inte på det ;)

gejsa
0

Jag har miniräknare i fickan förstår du. Lätt att räkna ut då. :)

Faxlin
0

haha, ni är fortfarande inte kloka här inne. Tycker dock att båda vovvarna är helt underbar med sina fläckar.

Cave quid dicis, quando, et cui
Audiatur et altera pars

Malin-A
0

nu hänger ja inte me, vem fyller år?

Faxlin
0

haha, men Malin, har du också dålig syn. ;-)

Cave quid dicis, quando, et cui
Audiatur et altera pars

kerstinjoh
0

Vallgraven är igenskottad. Fast man får riskera livet genom att gå på en smal pinne.

Så jag ska sitta i lekstugan o äta tårta.

Malin-A
0

haha jag såg d sen at d va Nicki som fyllde =D

Lotta
0

Det är lika bra Kerstin…det är bra att du tänker på stackars Tötbull han kan ju faktiskt ha minnen kvar efter alla grodor och paddor från sist ni var dit, och du vet ju hur Nicki är…sätter du dig på nått så flabbar hon ju i hjäl sig, så sitt där ute i ställe Oskyldig

kerstinjoh
0

Attans skitunge!

Fast Alfons får vara kvar i torpet, så jag hoppas på en doggybag med smörgåstårta. Å fjäskar jag riktigt med Alfons så kanske han delar med mig.

Hanna har antagligen gått huset runt med radar o diverse giftiga saker. Så jag funderar på att köpa en gasmask.

Lotta
0

Det är lika bra du förbereder dig på det värsta, man vet aldrig med snorisar…när dom behöver hjälp då är dom len som smör i munnen men så fort det är sattyg på gång då åker taggarna ut. Så var på din vakt och införskaffa gasmaskt *viskar* är det dig hon försöker bli av med? Hemlis

kerstinjoh
0

Jösses det har jag inte tänkt på. Hon kanske är ute efter mina pengar? Eller min dyre, ståtlige Töntbull?

Hm, först den där livsfarliga pinnen över grod-vallgraven, in i huset. Ha, men där lyckades hon inte. Jag vägrade att gå in. "Mormor jag håller dig i handen, det är inte farligt" sa en av minisnorisarna. I maskopi med mor så klart.

Sedan en trappa som inte finns utan en så'n där planka som hönsen har att gå på.

Aha, nu slogs jag av en tanke!! Hon tänker öppna ett hönseri i huset. Så måste det vara.

Nu är det bråttom, ska ut och knycka höns!

Lotta
0

Ja se så rappa på….det är rätta takterna Skrattande Bättre att föregå en föregås *viskar* heter det så? Hemlis

Men du Kerstin se till att inte vara svettig när du jagar dom…då kommer det se ut som dom rullat dig i tjära och fjädrar, och det min vän är inte bra Flört