Hundar iFokus

Hundar

Etikett: övrigt
Läst 1253 ggr
SessanGD
0

Alfa veterinären i Oxie

Hej

Jag skulle vilja ha lite info om Alfa veterinären i Oxie. Var anmäler man kliniken/veterinären??

Har en hane som genomgått en horribel kastrering av ovan nämnda veterinärklinik. Nu ligger han akut på djursjukhuset och vi vet inte om han klarar sig.

Snälla någon ge mig lite backup, så jag kan ge min kille upprättelse……

Gucci <3

Mygohr
3

Hoppas allt går bra för din kille! Anmälan ställs till Ansvarsnämnden för djurens hälso- och sjukvård och sänds till Box 322, 551 15 Jönköping skriv en redogörelse om vad som har hänt uppge namnet på den personen du vill anmäla samt om möjligt även vilket yrke han/hon tillhör och adress, ange datum för behandlingstillfället/tillfällena försök precisera din kritik mot den personen som du vill anmäla underteckna anmälan egenhändigt bifoga de handlingar som du vill styrka din redogörelse med om du vill att någon annan än du själv ska föra din talan i ansvarsnämnden ska denna person utrustas med fullmakt. Mer info på http://www.vetansvar.se

Åskatla
0

Åh nej :( Hoppas att han klarar sig. Kan tyvärr inte hjälpa till med frågan, men jag håller tummarna. *styrkekramar*

Jag är solitär, jag gör vad jag vill. Cool