Hundar iFokus

Hundar

Etikettövrigt
Läst 697 ggr
Ralktad
4

28/2 - 2/3 - Vad sker i helgen?

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Vad har ni för planer i helg? (Jag räknar fredag som helg ;)) Tänkte att man kanske kunde få lite inspiration om vad man kan göra i helg.

Min blogg - schäfer, lydnad & bruks

Medarbetare på Hundar.ifokus

Ralktad
0

Imorgon ska vi på valpkurs, moment 2! Jag & Gripa går en valpkurs inriktad mot tävling, även kallad ''Sikta mot stjärnorna''. Förra veckan snackade vi om frishejping, och om själva kursen, samt lite praktiska övningar, blir spännande att se vad moment 2 har att erbjuda!

Min blogg - schäfer, lydnad & bruks

Medarbetare på Hundar.ifokus

Sugar Mist
0

Jag ska spamma sönder din chatt på fb och åka till havet med Flynn.. och planera stockholm B)

-

Majken!
0

Vad som händer hundmässigt beror på underlaget. Blir det snö tar vi en dragtur, är det bart joggar vi. Förhoppningsvis finns det bra mark för en uppletandekorridor också. I övrigt ska jag jobba, sedan dricka kall öl tillsammans med goda vänner.

[jojorut]
0

Idag ska jag bara ta det lugnt, imorgon är det full rulle, både för mig och hunden! På morgonen är det utställning, där hunden kan bli champion, efter det ska jag fira Justin Biebers födelsedag med Sveriges andra Beliebers och på kvällen ska jag kanske på Avicii! På söndag måste jag förbereda mig innan skolan och så ska jag träna hunden på att vara lös bland andra hundar :)

Fridaaaa
0

Inget inplanerat, men blir lite träning, mys och så 🙂 Ta dagarna som de kommer helt enkelt 😉

Medarbetare: Sällskapskaniner, Support.

Turast
0

Idag blir det lite drag och lite trickträning! Och så ska vi träna till utställningen som är om 2 månader (vår första). 
Vi ska även packa till kommande vecka då vi ska bo i stan då jag har praktik :)

Konstinstagram: @toxiccetacean

Peta inte på salamandern. Den sover.

teezan
0

på hundfronten är det vila idag (tränade igår så vovven är fortfarande trött). det blir lite lätt aktivering i form av godissök, promenader och tuggande av ben. 

i morgon blir det sökträning & vi ska testa rulle för fösta gången, vi har tränat lite approtering av rullen hemma så får se om han kommer förstå :)

på söndag fyller jag år och det verkar som hela familjen kommer upp och hälsar på :) så det blir mysigt!

knutteknop
0

Vi ska till birsta och gå på djurmagasinet idag och förhoppningsvis köpa en kong och samtidigt träna lite passivitet i stan, imorgon ska jag fira 100dagars på krogen så vovve får vara med husse och gå långpromenader. Söndagen blir nog ridhusträning och sen far jag på praktik på draghundskennel :D

Myrtorpets Möss och Kaniner

tjoopa
0

Idag är det begravning :( En väns syster har gått bort tyvärr. Resten av helgen blir nog muntrare, yngsta systern fyller 17 så vi ska ha kalas och så ska vi hälsa på hos våran uppfödare för att kika på hennes 4 veckors valpar ♥

Falathrin
0

Idag ska vi besöka både mormor & morfar och farfar, så det bli en hel del nya intryck och äventyr för Legolas! (4mån på måndag).

Life is better with dogs.

DixieBC
0

Vi kom precis hem från 1,5 mil promenad i skogen. Ikväll ska vi även iväg på kalas, vilket Dixie älskar, eftersom att alla mina småkusiner kommer vara där! 

I morgon ska vi på kurs! Resten av dagen blir nog mest en vilodag kan jag tänk mig.

Fullt upp den här helgen! :D

Besök gärna min blogg - Minsvartvita