Dålig magkänsla...
Ska tänka på er och hålla tummarna allt jag kan
Ska också göra det :)

Jag också! , va är det för opration?
ska tänka på er och hålla tummarna:)
Liss - Moderator @ Bodyart.iFokus ☆

Tack!
Hon har fått juvertumör och ska operera bort knölen. Förhoppningsvis har det inte spridit sig till de främre och lungorna.

Tumörer är inge roliga`!! Lycka till åter en gång!

Jag komme tänka på er hela dagen. Lovar.
Cave quid dicis, quando, et cui
Audiatur et altera pars

Här kommer vi att hålla allt vi kan hålla i.
_**/Mvh Anne
**~Sajtvärd på Blandrashundar ~Medarbetare på Support
_Hundägare i Norrbotten? Välkommen till oss på Hundhuset!

Snällt, känns lite bättre, men oj vad jag kommer vara nervös den fredagen. Jag hatar att behöva söva ner hundar!!

jo det förstår jag, men bättre få de gjort än att vänta så det får ännu mer chans att spridas
_**/Mvh Anne
**~Sajtvärd på Blandrashundar ~Medarbetare på Support
_Hundägare i Norrbotten? Välkommen till oss på Hundhuset!

Ja, absolut!
Vänta vill jag inte. Men känslan försvinner inte och dålig magkänsla har jag inte i vanliga fall. Förut den gången som min förra tik var inne. Det slutade med avlivning. Så jag är nervös som sagt.
håller alla tummar jag kan för dig o hunden…

Här håller vi tummar och tassar! :)
Zebben, hur gammal är on?
Håller också tummarna :) Har varit med på ett flertal juvertumörsoperationer och alla har gått jättebra. Så länge det inte har spridit sig till lungorna ska det nog ordna sig.
Ska absolut tänka på er!

usch, vad läskigt. hoppas allting går bra! ska tänka på er jag oxå.
/ Johanna Hoogendoorn, ordförande för Kattens Talan

Stackars dig och vovven. Självklart håller vi alla tummar och tår.
Min schäfer fick också operera bort ena bröstet för en tumör. Tog rätt så lång tid att läka eftersom dom fick skära bort så mycket och det var sommartid med värme också. Men det gick bra iaf.
Har dom inte röntgat lungorna när dom upptäckte tumören?
Jag förstår att du är jättenervös..jag håller tummar och tår för dig och Akela.

Tack allihop!
De brydde sig inte om att röntga lungorna då hon bara är 6.5 år. Plus att hon fortfarande är lika pigg och glad som vanligt. Hon går ju promenader med mig ca 4-5 h/dag plus träning några dagar i veckan och hänger hon med på det så har det enligt vet inte spridit sig till lungorna.
Ska väl ringa försäkringsbolaget också för att se om de täcker operationen. Skulle gå på minst 10.000:-. Men å andra sidan är det mindre viktigt, då hon ska opereras oavsett. Men det är ju alltid trevligt att lägga pengar på annat.