Hundar iFokus

Hundar

Etikettövrigt
Läst 2364 ggr
Cajolyne
0

Söker hunddagisutbildning

Hejsan! Jag tänkte läsa hunddagis utbildning. Är det någon som har tips på en bra kurs på distans? 
 (Vill gärna inte bli lurad, de ska vara ett seriöst företag. )

leemland
0

Om du köper(eller kollar i affären) Härliga hund så finns det annonser längst bak med bland annat utbildningar till hunddagis 😛

Kan se om jag hittar en av mina tidningar om du vill 🙂

/ J 
"So complicated, Look how we all make it, Filled with so much hatred, Such a tired game"         Sajtvärd för aupair.ifokus.se/    &  bakverk.ifokus.se/

Cajolyne
0

Okej, ja det får du gärna göra. :) Skulle vara jätte snällt.

leemland
0

Okej, Ska leta upp någon imorgon :) (kanske ikväll om jag hinner/orkar) :P

/ J 
"So complicated, Look how we all make it, Filled with so much hatred, Such a tired game"         Sajtvärd för aupair.ifokus.se/    &  bakverk.ifokus.se/

Cajolyne
0

Okej det är lugnt det är ingen som är brådska. :)

leemland
0

Hittade en utbildning i tidningen jag hittade :P 

Aurora hundtjänst

Direkt till UTBILDNINGEN

Tänk på att kolla lite recensioner om utbildningen(eller ja alla utbildningar) innan du bestämmer dig :P 

Kan se vid ett senare tillfälle om jag hittar mina andra tidningar, dom har kanske andra utbildningar :P

/ J 

Mlyy
0

Jag har genomfört min hunddagisutbildning + första hjälpen på distans hos Hundteknik. Jättebra tycker jag. :)

Cajolyne
0

#4 Okej. Ja har kollat på dom med men är de en godkänd utbildning?

Mlyy
0

#7 Ja.

AnneN
0

_**/Mvh Anne
**~Sajtvärd på Blandrashundar ~Medarbetare på Support
_Hundägare i Norrbotten? Välkommen till oss på Hundhuset!

Cajolyne
0

Hej, jag har kollat på Aurora hundtjänst innan och har en arbetskompis som har läst den. Men det som är problemet är att man måste åka upp till Stockholm en helg och vara där på workshop. Annars hade jag tagit den :P

vallhund
1

Det enda jag skulle satsa pengar på är Hundutbildningsgruppen, http://www.hunddagisföreståndarutbildning.se/

ISIS anhängare anser sig inte heller vara sektmedlemmar.

Värd på Amstaff, BARF , Beroenden samt Multikulturellt .

Medis på  Border Collie samt Cancer, Choklad, Kennel o Psykologi.

Cajolyne
0

Okej, får kolla upp det lite mer. Har hittat en skola som har hundskötare som jag kommer söka men vill också ha hunddagisföreståndare utbildning.

monstermash
0

Lånar tråden lite… Hoppas det är ok ;)

Jag kollade runt på det bara för någon dag sedan och hittade bland annat, http://www.yrkesutbildningar.se/Hunddagisutbildning_141604.htm#InformationRequestForm

Utbildningen är dock bara nio dagar och kostar 12 000 så blir lite osäker på om den är seriös? Har aldrig sett en så billig hunddagisutbildning förut. Någon som vet?