Hundar iFokus

Hundar

Etiketthundtillbehör-hundprylar
Läst 1475 ggr
Emmapower02
0

Skor & Stumpor?

• sockor , va ska man ha på sin hund då man har smörjt tassarna? Sett att många har sina egna strumpor på sina hundar. Men här glider dem bara av… Så nu funderar jag på hund strumpor! vet ni var man kan köpa sånna? eller har ni nån annan ide? För de blir fett fläckar på golvet om man inte sätter strumpor.

• skor, behöver nu då de blir vår. Hon halkar , & man får dra ut henne ur huset då man ska gå på promenad… de ska helst va vattentäta, bekväma & BRA kvalite! sitta bra på tassen.

inga onödiga kommentarer nu! bara sånna som hör till ämnet.

mvh Emma<3

SuperLimm
0

Beroende på hur stora tassar hunden har kan man ha barn- eller bebisstrumpor på hunden. Sen kan man sätta en sån klibbig binda upptill på benet så sitter strumpan kvar.

Angående skor har jag inte någon erfarenhet men det finns många skor av olika kvallité har jag sett iaf så någon borde du kunna hitta som kan passa :)

Mvh Linn

Emmapower02
0

#1 tack för bra svar! :)

mvh Emma<3

Emmapower02
0

Nån som har förslag på skor?:)

mvh Emma<3

Cilent
0

Jag har testat  http://www.doggie.se/hund/hundklader/hundskor/high-top-neoprene-skor och tyckte dom verkade bra kvalitetsmässigt. 

Dock tyckte inte hundarna att det var nödvändigt så dom blev liggande. Det är tydligen bättre att trippa som marken brann och hoppa över minsta vattenpöl 😮

russin
0

Vad halkar hunden på under våren

SuperLimm
0

Har du ingen bra djuraffär i närheten så du kan ta med hunden och prova lite olika modeller? De flesta affärer brukar iaf ha någon sorts sko hemma.

Mvh Linn

Emmapower02
0

#5 is, här på alla vägar e de enbart IS…

mvh Emma<3

Emmapower02
0

#6 45 min till närmaste djuraffär :/

mvh Emma<3

russin
0

Ah okej - men jag tycker det borde bli än värre med skor.

KickiG
0

Använde babysockor på min förra hund vintertid. Skulle vi bara gå en kort promenad hölls de på plats med hjälp av ett litet hårband runt benet. Skulle vi på långpromenad fäste jag med hårband och fäste ännu sockan med en säkerhetsnål i overallen.

Man behöver ingen tv när man har möss.

Medarbetare på Mus iFokus och Finland iFokus