Om ni har tråkigt...
Om ni inte har något vettigt att göra så testa om ni kan göra detta testet och få någon annan ras en bichon frisé att passa er, har gjort det fyra gånger med helt olika kriterier och inte lyckats 😛
// Nadja
Länken funkar inte för mig..
Medarbetare på Akvariefisk i Fokus. ◕ ‿ ◕
Jag fick också en (felstavad) bichon frisé. Men lägg märke till språket och hur frågorna är formulerade. Min gissning är att det är en 11-årig tjej med en bichon som har gjort det. 😉
/Sjöis
"Sat Chit Ananda - Varande Medvetande Salighet ❤️"
Även jag fick bichon frisé, och då valde jag att jag vill ha en stor, långhårig hund att träna lydnad och agility med, haha! Det känns ju inte direkt som att quizen är riktad till en åldersgrupp som egentligen bör fundera på att skaffa egen hund heller, eftersom den är inriktad till låg skolålder - och folk som går på fritids efter skolan, och att vara "gammal" är att vara över 14 år. 🤔
Inte för mig heller!
Fick också Bichon frisé… :/
Sajtvärd Hundutställning Dvärgpinscher Sällskapshundar medarbetare söks
Medarbetare på Chihuahua
Länken petar in ett extra http:// i adrssen som man måste ta bort för att komma rätt.
/Sjöis
"Sat Chit Ananda - Varande Medvetande Salighet ❤️"
Påhittat test, märks att den inte är så "seriös" på något vis. 😛
Medarbetare: Sällskapskaniner, Support.
Jag tror också att det är någon mycket ung människa som har gjort det, men var nyfiken på ni "lyckades" få något annat än bichon frise😉
// Nadja
Jag fick 12 rätt av 28 :)
minavitas.wix.com/kennel
Haha, jag valde att jag ville ha en stor, strävhårig hund som kunde valla. Jag ville använda den till jakt och jag HATAR pälsvård. Kan någon gissa vilken ras jag fick? ;)
Nu efter att ha läst alla kommentarer provade jag och tog bl.a. STOR hund, Långhårig, vall osv. Bichon frisé fick jag 😂
Life is better with dogs.
En medelstor korthårig hund till vall och agility. Skulle vara intressant att se en bichon frisé valla. Men min mor hade en dvärgpinne som vallade, så ingenting är omöjligt antar jag ;)
Nä, jag tror quizen handlar mer om "Hur bra passar en bichon frisé dig?", där jag fick 13/28 rätt.
Medarbetare på Supernatural och Hundparkour
@browniecolt på Instagram | http://browniecolt.blogspot.com/
fick också en bichon frisé…
Love Laleh<3<3:)
20 rätt, fick också Bichon Frise, fast jag svarade att jag ville ha en långhårig hund. Mina är Yorkshireterrier och Malteser.😛
16 rätt och jag fick också Bichon Frisé. Valde stor korthårig hund och att jag skulle vilja att den drog mig på skidor. Hmmm… 😃
Medarbetare på Mobiltelefoner i Fokus
Fick en bichon frisé, ville ha en stor hund att tävla lydnad med haha! en aktiv hund som är lättlärd och smart så fick man en bichon frisé? vale en stor hund…. frågan är ju om någon fick en annan ras
http://solus.blogg.se/
haha "din hund bajsar under ett träd" hur ska den lyckas med det?:P
// Linah
Medarbetare på djurannonser och gerbiler iFokus!
Gerbilsidan
Fick bulldog!! Minns inte exakt vad jag svarade men en jättestor, strävhårig hund, som kan dra mig på skidor, valla mm (allt så otypiskt bichon frisé som möjligt) Tog även allt "dåligt" på resten. Typ att jag är jätte allergisk, inte hundvan, inte plockar upp bajset osv. Fick 6 rätt av 28. Märks ju att quizet är anpassat för yngre. Tidigare har jag bara fått Bichon frisé så jag trodde bara det gick men när jag såg denna tråden blev jag tvungen att testa igen och fick Bulldog!
@vendelasandell på instagram.
fick pudel
// Linah
Gerbilsidan
Första gången fick jag "bichon fris" och anda gången fick jag en "knähund".. valde bland annat att jag vill ha en stor eller jättestor hund.. HM
haha knähund:Phttp://www.quizme.se/test/resultat/2805973/
// Linah
Gerbilsidan
// Linah
Gerbilsidan
Ååå, så det går att få andra raser! 😃 Så är min nyfikenhet stillad en aning 😉
// Nadja
Tydligen skall jag ha en Bicon fris…
hmm… jag visste inte att Frisé var bra till både jakt, vall och att dra en på skidor. de som födde fram den rasen borde ha velat göra mycket med hunden :P
Black Veil Brides ~ Slipknot ~ Three Days Grace ~ Falling in Reverse
#26 haha håller med! Min "fris" skulle vara stor och jättebra till tävlingslydnad
Världens bästa test! ;) beror ju inte på att jag är ett Bichon Frisé fan o själv har en…. ;))
-Hälsning Jossan, medarbetare på bichon ifokus-