Överlevnadskurs
Mexx, överlevnadsexperten, vill påminna alla vovvar att om man går vilse ska man (som de flesta av oss redan vet) krama ett träd!
Mvh Alex
Värd för Ridsport
Medarbetare på Islandshäst

Så klart!:)

haha, så gulligt av honom. Måste vara den bästa lärare i trädkramning som jag sett.
Cave quid dicis, quando, et cui
Audiatur et altera pars

Det va en klok hund.

hahah fan va kul =)
Japp, han tränar inför den dagen han tänker sticka ifrån mig och vara ute på egna äventyr i skogen. ;)
Mvh Alex
Värd för Ridsport

Men då vet du ju att du ska söka vid träden i alla fall Alex, måste väl vara ett pluss. hihi
Audiatur et altera pars
Ja det är sant, för då kan jag ju utesluta skogarna utan träd i alla fall. ;) Han började på ett litet äventyr idag faktiskt, när vi träffade på en räv i skogen… Fast han tappade bort den väldigt fort och kom tillbaka till mig istället för att krama ett träd. ;)
Mvh Alex
Värd för Ridsport

haha, vilken tur att han tappade den.
Hur är det med rävarna hos er, har ni sett mycket skabbrävar?
Vi har haft fina rävar flera år nu, men så nu i år har det dykt upp några skabb rävar som jägarna tagit.
Såå trist att få skabb runt husknuten.
Audiatur et altera pars
Usch då. Jag vet faktiskt inte, brukar inte se rävarna så ofta.. Men har hittills aldrig sett en skabbräv, och tror inte den Mexx jagade var det heller, men är inte säker då jag inte såg den särskilt länge eller tydligt… Fast var bara tre, fyra meter ifrån den, så jag tycker nog att jag borde kanske, men men. :P
Mvh Alex
Värd för Ridsport