inte utan min nalle!

Alice har alltid bitit sönder alla sina leksaker, men Kaila hade en lila noshörning och en blå apa som hon inte kunde vara utan och bar dom överallt och om hon skulle sova låg hon och snuttade på dem :-)
Boss favorit :)
🐶HUND-BLOGG (australian kelpie & golden)🙂
😊Instagram @dundee_the_kelpie, @ceciliah_98 och @ciliskaniner🤓
Men den går att dela tillsammans med mamma
#4 samma här, en riktig liten marodör! men just den här nallen har han skonat, trots att han haft den sen han var "valp" (eller kanske 7-9 månader). och så har jag gått och köpt hundleksaker som inte duger, haha. detta är en nalle som han "ärvt" av min sambos systers barn, den är redan lite sönder och är egentligen en ryggsäck med dragkedja där bak. inte hundanpassad alls, men tydligen jätterolig ;)
#5 #6 så söta! :) också ett mjukdjur av något slag, ser det ut som?
#7 jepp :) denna http://t.zooplus.se/shop/hund/hundleksaker_hundsport/mjuka_hundleksaker/pipande_plyschleksaker/249657 Men ögonen har han bitit bort :)
#8 haha, vad söt :)
#5 haha jag har också en golden som har just dendär tygfågeln som favorit här hemma :D
Får lilla speedy hade en nalle puh som var större än han själv han fick den när han var valp och som alltid PÅ den och snuttade på dens nos ^^ Sen fick en bekants engstaff syn på den och massakerade den innan vi han att blinka tyvärr ''/
~Sajtvärd på Disney ifokus och Leopardgecko ifokus~
*Medarbetare på Akvariefisk ifokus
Mini har en mjuk boll som favorit (och en mjuk igelkott) och så här ser det ut när hon är riktigt trött - snutthunden 🙂
Diar på Bollen! det är så jag menar att Speedy gjorde med sin stora Nalle Puh, Jag tycker det är så himla sött ^^ MEn jag undrar varför dom gör det…
~Sajtvärd på Disney ifokus och Leopardgecko ifokus~
*Medarbetare på Akvariefisk ifokus
#11 åhnej vad synd!
gulligt att både #11 och #12 gillar nalle puh, precis som min ;) & den lilla toffeln var ju för söt :)
#13, #14, #15 haha, så himla gulligt att de fäster sig så :)
Den klassiska ikea-råttan är väldigt poppis här! Hon gillar att ligga och snutta på öronen 👍
// Nadja