Dåligt samvete
Hej . Skall försöka berätta kortfattat jag har på senare tid börjat känna dåligt samvete att lämn ifrån min hund från maj till början av september er till min mormor. Han är med henne på landet och springer av sig,får full uppmärksamhet,aldrig hemma själv, har hundvänner där osv. Jag VET att Han har de jätte bra där men tror jag börjar känna dåligt samvete för jag förlorar tid med honom och han blir 8 år till sommaren. Vi har haft delad vårdnad sen han var två år. Hade inte mormor funnits hade jag nog inte kunnat ha kvar Hugo och han hade inte kunnat ha de så bra han har de nu jag vet det men ändå känner jag redan nu ångest till sommaren. Jag brukar nte hälsa på under sommaren för jag blir så ledsen när jag åker ifrån honom. Grät floder senaste gången och bad mamma vända flera ggr för att jag ville hämta hem honom. Jag hälsade på för tre år sen på sommaren och de kändes som han ej kände igen mig,tog e timme innan han ville gosa med mig o gå efter mig som han annars gör o de gjorde ont i hjärtat. Dock när jag sov över där valde han att sova med mig nästan hela natten han hoppade upp lite till mormor. Från september till maj har jag honom ca 3-5 dagar i veckan ibland hela vecka . Och när jag har Honom är jAg med honom 24/7 o leker och hittar på saker. Jag vet att han är en lycklig hund men är orolig att han inte ser mig som sin ägare… Ville skrivA av mig för min ångest:/ är orolig att han dör när han är hos mormor o jag inte var där med..