Zeke
Zeke är en hanhund på 1 år & 3 månader. Han är en blandning mellan Rottweiler & Bullmastiff. Han är lugn & nyfiken, väldigt lättlärd & har ett stor intresse för allt! :) Han går bra ihop med både hanar & tikar, råttor, hamstrar, marsvin, fåglar och framförallt kaniner mm!
Jag har tränad lite sök & spår med honom, vilket han har visat att han är väldigt bra på så mer sånt lär det bli i framtiden. Han älskar att busa med andra vovvar & springa långpromisar i skogen. Han är översocial och vill vara med överallt och hela tiden. Helst vill han vara i centrum och han tror att hela världen kretsar kring honom….. Äh, han har väl blivit lite bortskämd :) Hela MIN värld kretsar ju kring honom!
Hans bästa vänner är en amstaff, en cane corso & en kanin ;)
Vad mer kan jag beskriva honom som ? . . . Han älskar att vara så nära en som möjligt, helst på en! Bada, pussa på ankor & hänga i hundars kinder är nog det roligaste han vet!
En väldigt allsidig hund, trotsig & tonårig, men inget problem då vi alltid varit konsekventa med honom.

Jätte söt! 

söta bilder! :D

#6 Fin! Hur gammal?

10 år, fyllde 10 i februari

Okej =)

såg han gammal ut eller?? XD

Haha, nää. Såg pigg & gla ut :) De ända jag reagerade på var att han börjar få lite ålderdomstecken i ansikte ;) Men annars ser han inte gammal ut på bilden tycker jag :)

typ ända bilden som han ser glad ut :P hade ju en godis så han kollade där jag ville :P :P vill du se en nannan bild på han, tillsamans med hans kanin kompsi? :P

Ja :D Visa!

ska jag skicka flera bilder? :P

SÖT bild med råttan! ;)

Ja lägg upp fler :) De e kul att se

Vilka fina bilder :)