Hundar iFokus

Hundar

Etikett: hundtillbehör-hundprylar
Läst 1046 ggr
seba
0

Internetbutik, vad vill ni ha?

Jag är intresserad av att veta vad ni söker efter när ni letar hund-prylar på internet? Både i allmänhet och mer specifikt.

Sugar Mist
7

Hållbara leksaker som inte ens en motorsåg kan köra igenom😃

-

LuLeLo
0

Håller med #1 och säger också hållbara leksaker. Senaste inhandlingarna har dock främst varit på pälsvårdsgrejer med bra kvalité (saxar och kammar)

Tass Josephine

Mischa
6

Prisvärt, intressant utbud, låg frakt utan en massa tillägg/administrationsavifter och enkla betalningsmöjligheter.

När det gäller hållbara leksaker jag gett upp, det existerar knappt. Gäller det mjukisar så skall man inte köpa skräp avsett för djur utan åka till ex. ikea och köpa mjukisar eftersom dem är testade för att hålla för barn.

≧◔◡◔≦

Rebornlady
0

Låg frakt och bling-bling!!!

Penmedown
2

Fri frakt om man handlar för mer än 500, typ foder som ofta blir dyrt och tungt.

En annan sak som slog mig nu eftersom jag väntar på leverans från Hundfoder.se just nu: bekräftelse på att ordern är skickad hade varit nice :)

~Pen

Writer's block: when my imaginary friends stop talking to me.

LinaK
3

Bra priser på produkterna och låg fraktkostnad tycker jag är prio 1, plus ett stort utbud av produkter.

// Lina - Värd på Bichon Kolla gärna in min blogg:
http://linaalgotsigge.blogg.se

seba
0

Tack för alla era åsikter!

Fri frakt över en viss summa är en bra grej, det håller jag med om. 

#4 När du skriver bling-bling, vad syftar du på då? 

Är utbudet eller priset det viktigaste för er?

Förutom leksaker och saker till "päls- och hudvård", vad är ni ute efter för produkter?

Ankilika
0

Snygga relativt "billiga" breda halsband till modell större hund.

Hiro
0

För att jag ens ska kika så ska det vara billigt att köpa. Jag kikar främst efter hållbara leksaker, samt halsband, selar och koppel främst från Hurttas kollektioner

Hjelmm
0

Hurtta saker och hållbara leksaker och lundhags kläder

Sugar Mist
0

Dragselar också

-

Mischa
0

Jag har inget problem att betala lite mer om jag vet att det är kvalité. men min uppfattning är att få saker håller oavsett prisbild, köper man ett läderkoppel som ändå kostar några kronor så förväntar man sig att det skall vara bra grejer…och kanske att lädret i sig är bra, men haken är inte allt för sällan billigt skräp som går sönder.

Sedan kan jag tycka att många internetbutiker har samma leverantörer och därmed samma sortiment som de flesta djuraffärer, med andra ord inget nytt och ganska tråkigt utbud när man redan sett det mesta.

≧◔◡◔≦

seba
0

Priset verkar vara en ganska avgörande faktor i valet köpa/inte köpa. Är ni mer benägna att köpa saker som är billiga, som kanske har något lägre kvalitet, än dyrare av bättre kvalitet?

Portie
2

Jag köper hellre lite dyrare saker som har bättre kvalité än billiga som bara håller ett kort tag.

Hiro
1

#13 Enligt mig så får sakerna inte vara dåliga men om de är billiga så köper man hellre flera än om de kostar jätteycket

LuLeLo
1

Utbudet betyder mer än priset tycker jag. Jag har t.ex handlat mest hos Häromi vars saxar och trimningsgrejor är ganska dyra, men eftersom jag vet att kvalitén är god så har jag köpt dem i alla fall. Dessutom fanns det där ett mycket större utbud på exempelvis saxar, än vad det fanns på t.ex animail.

Prissättningen beror också på föremål tycker jag. Trimningsgrejer och saxar kan för mig vara ganska dyra medans leksaker bör hålla ett lågt pris. Leksaker måste man ändå köpa nya efter några månader medans saxar håller i flera år.

Tass Josephine