Hundar iFokus

Hundar

Etikettoff-topic
Läst 809 ggr
Rommel
0

OT. Hej,hej, hallå!

Gissa vem som har klivit in här igen!

Det var ett tag sedan sist.

Men jag bestämde mig för att återvcända.

Malin-A
0

VINTISEN =D va kul heeej =)

hur e allt? o med den nya valpisen??

lill-jarven
0

Åh vad skoj! Hej hej :D

Rommel
0

malin.a Hejsan! Här är allt helt enkelt underbart. Min nya lilla kille är så fin, snäll och lydig. Han är en otrolig liten valp. Går redan fint i koppel, bakom mej, har varit ute med hela flocken på kortis prommisar. Eftersom lillkillen inte ska gå långt än. Det fungerar så bra.

Rommel
0

lill.jarven: Hej på dej! Härligt att känna sig välkommen.

lill-jarven
0

Det är väl klart att du är välkommen! :D Kul att det går bra med lillen.. nu vill vi förstås se en massa bilder ;)

Malin-A
0

va kul att d går bra me lillkillen =) va heter han föresten?

Rommel
0

Han är döpt till Hero.

Jag har precis lagt in bilder i mitt fotoalbum. Välkomna in och kika.

Faxlin
0

Skojigt  att se dig tillbaka hos oss igen.

Cave quid dicis, quando, et cui
Audiatur et altera pars

SaraC
0

Vad kul! Vi trodde du övergivit oss!

Nu vill vi se massor av bilder på den lilla sötisen!!

Mvh, Sara. Värd på Spetsar & urhundar

SaraC
0

Kikade i fotoalbumet, vilken underbar liten krabat! :)

Rommel
0

ÅsaF: Tackar. 

Det finns bilder på min lilla Schäferkille, Hero i mitt album. Kika gärna in. Han är "mammas stolthet" jättego, verkligen.

Rommel
0

Eros: Ja, han är verkligen helt underbar. Han är lika ljuvlig i verkligheten, som bå bild.

Faxlin
0

Ohh, har kikat på korten nu. Han är sååå söt.

Cave quid dicis, quando, et cui
Audiatur et altera pars

Malin-A
0

oh så söt han e.. o sncka om storlekskillnad =)

SaraC
0

Kan tänka mig det, om inte ljuvligare ;)

Rommel
0

malin.a: Ja, visst, hehe. En enorm skillnad i storlek mellan Sammie och Hero. Du må tro att folk kollar när vi är ute, allihop. Hero är nästan lika stor som Sheltien. Han är idag 10 veckor, förresten.

kerstinjoh
0

Åh, vintisen, vad glad jag blir!!!!

Nu får du allt stanna kvar!

SaraC
0

Ja, plats!

kerstinjoh
0

Sitt!

Keligast
0

Herregud så söt valp :'D Smälter ju.

Välkommen tillbaks får man kankse säga^^

gejsa
0

Nej men hej och välkommen tillbaka. Det blev verkligen så tyst när du försvann. Och lotta som har tagit en paus med nu.

Gud vad söt din lilla valpis är. Skönt att det går bra. Trodde att du blev arg på mig när jag skojade med dig att det blir jobbigt sedan med vovven. Trodde att du hade lämnat tillbaka den. :)

Rommel
0

gejsa: Mohahaha! Jag arg?? Hehe, nej, men har man gett sig in i leken osv. Inte sjuttingen skulle jag lämnta tebaks vuppen.

Kan berätta att han har försökt ta mina skor. Men jag tog dom själv, alla paren, la ut dem på hallgolvet och förbjöd honom att röra dem. När han lät bli fick han godis o beröm. Dribblade runt med skoparen på golvet och vuppen satt bara o tittade. Mer beröm o godis. Han rör inga skor mer.

Rommel
0

kerstinjoh:Jag blir glad, för att du blir glad.

"sitter fint" för kerstinjoh och Eros. Oki stannar kvar här nu.

Faktum är att det är den enda fungerande sajten med få påhopp. Det finns mycket värre sajter. Fråga mej bara!!

SaraC
0

#23 Bra, staaaaannaaaa…..

Jo tack, jag blir alltid lika förvånad när någon tycker att det är så här. Jag jämför ju liksom med andra sajter och där är det livsfarligt att skriva inlägg, folk letar efter något att hugga på.

Rommel
0

Eros: Oh, ja. Man får inte ha avvikande åsikter. Då jäklar ligger man risigt till. Har testat men bestämde mig för att det inte är något att ha, de andra sajterna.

Liss
0

ÅHHHHHhh… Vintisen! jag vart ju jätte ledsen när du försvann!

Välkommen tillbaka! min Idol:P Nu ska jag in och kolla bilder på hero:)

Liss - Moderator @ Bodyart.iFokus ☆

Rommel
0

Lis1: Hej, gumman. Wow. Det känns bra att vara din idol!.:-D

Liss
0

hihi, jaa! klart du är min idol när du är sååå duktig med hundar!:)

Nu har jag kollat hero, han är ju sååå söt:) hehe, lika hög som sheltien:)

gejsa
0

#22# Skönt att höra. Fasiken jag vill ju bara kalla dig vintisen nu ju. Måste du byta namn? Fick du inte ha samma?

Lotta och jag diskuterade mycket om det var mitt inlägg som gjorde dig ledsen. Skönt att det inte var så. Lotta trodde det inte heller men jag trodde nästan det. *fniss*

kerstinjoh
0

#27 vilken mysig sovplats.

"Nickis" Arras som valp i "Råttans" korg.

[Arras knyckt "råttans" korg](javascript:void window.open('Slideshow.aspx?Login=Nicki&&BinaryId=af6907a0-abdd-42ee-a147-cc0566c67cdd', 'slideshow', 'width=750,height=550,menubar=0,resizable=1,scrollbars=1'))

kerstinjoh
0

Mätt!

[Trötter](javascript:void window.open('Slideshow.aspx?Login=Nicki&&BinaryId=e0b6927f-943c-463a-a2ed-a5240f664f0a', 'slideshow', 'width=750,height=550,menubar=0,resizable=1,scrollbars=1'))

gejsa
0

#30# Den där bilden är den bästa bilden jag har sett. Det är så himla gulligt. :)

gejsa
0

#30# Den där bilden är den bästa bilden jag har sett. Det är så himla gulligt. :)

Rommel
0
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

kerstinjoh: Åhh, så söta bilder.

Lägger in en på Hero ute i gräset.

Rommel
0

gejsa: Nää jag fick inte tillbaka mitt namn. Men kalla mig vintisen om du vill. De flesta vet vem jag är. Jag lystrar till det namnet också. haha.

Som någon klok människa sa en gång. "Kärt barn har många namn". Översatt: Populär kärring har många alias. hehe

kerstinjoh
0

Men han är en goding, Vintisen. (Hero, alltså) Vad säger de andra hundarna om en valp?

gejsa
0

Hihi ok men undrar om inte folk undrar om jag skriver vintisen. hihi dom som kommer nya alltså.

Rommel
0

gejsa: Då får vi förklara att jag har ett alias, eller något.

kerstinjoh: Det är inga problem alls. Han blev genast accepterad. De fick nosa honom i baken när han kom, för att kolla in hans status, "namn" och var han varit, vad han ätit och annan information som sitter där. Sen la jag ner honom på golvet bara och det var full acceptans av de andra killarna.

På bilden där hela flocken är med, syns det vilket lugn de utstrålar allihopa. Alla har varit ute på kortprommis med mej. Det går så himla bra så det är en dröm.

kerstinjoh
0

# 37 Du vet väl att det inte går att lära gamla hundar att sitta. Rommel, Sammy å vad det nu är ÄR vintisen.

Fast snorisen Lisette säger också Vintisen!

Liss
0

jaa, för mig är hon vintisen och kommer alltid vara de:) vad heter du påriktigt föresten vintisen? om du vill säga de förståss.. vet ju inte ens de.
vet nog inte vad din sheltie heter heller..

gejsa
0

hihi för mig med. :)

Rommel
0

Ähm, vill inte uppge mitt rätta namn, såhär på nätet. Men Sheltiens namn är Ricky.

Alltså:

Sammie (Borzoi)

Ricky (Sheltie)

Hero (Schäfer)

Liss
0

Jo, sammie visste jag ju om:)
Ja jag förstod nästan de, eftersom du aldrig sagt de.. Fast jag tycker inte de är så farligt. iof är de väl inte många som heter Lisette, men säger inte mitt efternamn.. de är mer onormalt:P

kerstinjoh
0

Attans, då är jag ju inget anonym!

AnneN
0

Välkommen tillbaka du har vart väldigt saknad =)

_**/Mvh Anne
**~Sajtvärd på Blandrashundar ~Medarbetare på Support
_Hundägare i Norrbotten? Välkommen till oss på Hundhuset!

Rommel
0

Tack, Biobio. Ska försöka hålla mig på plats den här gången. `ler`

AnneN
0

Sitt, stanna kvar….. duktig hifareRäcka ut tungan

_**/Mvh Anne
**~Sajtvärd på Blandrashundar ~Medarbetare på Support
_Hundägare i Norrbotten? Välkommen till oss på Hundhuset!

Rommel
0

Skrattande

Lotta
0

Min lilla vapendragere du kunde inte hålla dig härifrån….när min dotter kom nerspringande och talade om att ni saknade mig och att du var tillbaka så vart jag så varm i hjärtat =) Och direkt var jag ut på din sida och kollade efter bilder på Hero, och han är lika underbar som jag hade föreställt mig.

Och nu säger jag som dom andra håll dig här nu….PLATS!!!!!!

gejsa
0

Du det gäller dig med Lotta. Plats och stanna kvar. *ler*

Lotta
0

Du också damen, du har också varit rätt osynlig jag har liksom saknat alla berättelser om dina djur i stallet och i huset *skrattar*

gejsa
0

Haha klart du saknar dom om du inte är här ju. *fniss*

Rommel
0

Lotta: Nähh, jag kunde inte stanna borta härifrån. Jag saknade ju dej bland många andra trevliga personligheter här.

Visst är han enormt charmig, min lilla Hero.  Den killen har vandrat rakt in i mitt hjärta.

Jag sitter plats. Kolla här nu, så fint jag sitter. Får jag en chokladbit nu?

lena1
0

halloj vintisen,kul att du är tillbakaGlad

Rommel
0

lena1: Hej där. Kul att se dig med. Mmm kom på att det finns inget forum som HiF. :-P

Lotta
0

Mums med choklad, så klart du får, du kan till och med få en hel ask…men då ska du hålla dig på plats läääääängeeeee Räcka ut tungan

Han måste ha kutat rakt in i dit hjärta och där lär han stanna, tänk om man fick ge den nosen en riktig gosepuss Skrattande

Rommel
0

Lotta: Jag har pussat gosenosen från dej också idag. Hero blev så gla´så gla´! :-P

Lotta
0

Jag blir såååå stolt såååå….så synd att vi bor så långt ifrån varann det skulle vara så kul att träffa dina hundar =)