Hundar iFokus

Hundar

Etikettövrigt
Läst 706 ggr
Alexandra13
0

Usch!

Nästan i mitten av denna filmen visar dom schäfervalpar..som är JÄTTEsnea i ryggen =S Dom är för snea tkr jag…

http://www.youtube.com/watch?v=tgkLtf3ntWI

AnneN
0

De flesta av dom ser ändå rätt normala ut i jämförelse med vad man ibland kan se på utställningar här omkring. Men jag håller med om att det inte alls är fint då dom är "räkstjärtar". (min åsikt andra får tycka som dom vill)

_**/Mvh Anne
**~Sajtvärd på Blandrashundar ~Medarbetare på Support
_Hundägare i Norrbotten? Välkommen till oss på Hundhuset!

Keligast
0

Ser inte filmen :(

Wikstr_m
0

HAHAH vad svamlar du om? Jag tycker dom flesta hundar ser kanon bra ut..

Karmatarerskanise
0

Jag tänkte kolla på videon, men laddningen tog för lång tid ;) Men jag tycker inte riktiga räkstjärtar är fina jag heller.

lill-jarven
0

Håller med Wikstr_m, dom såg ju rätt fina ut, och jag är väldigt kritisk mot schäfrar ^^

Man får tänka på att valpar är lösare i kroppen och att de ställt dom på ett ganska extremt sätt.

Keligast
0

Schäfrar är så fina :) Men jag stör mig på att vissa typ lägger sig på bakbenen.

Alexandra13
0

#3 det är som du tkr! Men alla tkr inte likadant, har inte du lärt dig det än!

Wikstr_m
0

sa jag något om att alla andra måste tycka precis som mig? nej det gjorde jag inte.

och om du inte förstog vad jag skrev så syftade jag på MIG SJÄLV och då uttryckte jag endast MINA åsikter. ingen annans ok?

har du inte lärt dig att acceptera andras åsikter? ja, jag blir irriterad när någon ska försöka få mig att ändra min åsikt.

gejsa
0

#8# Hon kanske blev irriterad på din ord "vad svamlar du om"?! Inte vet jag.

Har inte sett filmen så jag har ingen åsikt. Men jag gillar alla djur även om dom är defekta. Men dom ska inte ha ont av det. :)

gejsa
0

#8# Hon kanske blev irriterad på din ord "vad svamlar du om"?! Inte vet jag.

Har inte sett filmen så jag har ingen åsikt. Men jag gillar alla djur även om dom är defekta. Men dom ska inte ha ont av det. :)

gejsa
0

Nu har jag sett filmen. Och jösses den skulle varnas att visas för schäferälskare. Gud jag vill ha en valp nu……

Wikstr_m
0

#9 Kanske det, men jag antog att hon inte skulle ta det seriöst. Och se så fel jag kunde ha.

Lotta
0

Gaaaa jag blir valpis sjuk, finns det något så sött som schäfervalpar. Och jag har också sett värre räkstjärtar en dom där, och många av dom var utdragna i utställningsposé. Många av dom var jättesnygga  , tycker jag iaf =)

gejsa
0

#13# Jag håller med dig Lottapotta som vanligt. hihi

Lotta
0

Tack min vän du vet vilken ras man ska ha du =)

gejsa
0

Precis! Du och jag Lotta, vi håller ihop vi två. *ler* Eller hur?!

Lotta
0

Alltid….i vått och torrt som ler och långhalm *ler*

Beafer
0

håller med om att vissa såg lite väl räkiga ut. men man får ju tänka på hur dom är uppställda också :) *heter det så?*

Lotta
0

Ja Emma….och dom var verkligen utdragna i bak och uppdragna i halsen…nattinatt ;) hehe

gejsa
0

#17# Ja, halm har vi ju gott om här hemma iaf. *fniss*

Lotta
0

*ASG* Gejsa du är posetiv i vått och torrt du ;)

alexis
0

Jag håller med om att de ser jäkligt sneda ut! Jag kan inte tänka mig att det är naturligt utan har nog fått lite "hjälp" på vägen med det…