Border collie valp
Min mamma fick förfrågan om hon ville ha en border collie valp, hon har ingen tid för en valp just nu så hon tacka nej.
Den här lille plutten är döv och det var därför mamma blev förfrågad. Uppfödaren får den inte såld pågrund av det. Jag vet inte alls vad som kommer hända den här hunden nu när mamma tacka nej. Så jag tänkte bara kolla med er om de fanns något intresse? Att en hund är döv blir ju genast mera jobb, men vill väldigt ogärna se att h*n blir avlivad pågrund av att ingen vill ha den.
Liss - Moderator @ Bodyart.iFokus ☆

Men Lis1 inte skriva sådant här där jag kan läsa det.
Upprepar för mig själv:
Jag ska inte ha hund
Jag ska inte ha hund
Jag ska inte ha hund
Ohh, hoppas den lille plutten får ett bra hem. Krävs mycket av en hundägare med en bordercollie och dessutom en som är döv. Men vilken kontakt man får med sin hund.
Cave quid dicis, quando, et cui
Audiatur et altera pars
haha, du får antigen säga "Ja, men den vill jag ha!" eller så blundar du:)
Ja man får otrolig kontakt med en döv hund. Var en kompis som hade en vit bullterrier som är döv. De gick hur bra som helst, man får bara köra mera med tecken såklart.
Blir bara så ledsen om den lille måste bli avlivad bara för en sån sak.

Hypnotiserar Åsa:
Åsa ska ha hund
Åsa ska ha hund
Åsa ska ha hund

_**/Mvh Anne
**~Sajtvärd på Blandrashundar ~Medarbetare på Support
_Hundägare i Norrbotten? Välkommen till oss på Hundhuset!
Malin vill ha hund
Malin vill ha hund
Malin vill ha hund
.. men Malin ska inte ha en till nu. Hoppas den lille får ett hem. Hade jag inte redan haft 2 BC-blandisar, en bichon och en kanin så hade jag mer än gärna tagit hand om den.

Lis1. Jag kanske vet ett hem. Har du ett vanligt telefonnummer jag kan ringa dig på? Inte mobilt för jag har huset fullt med ungar och har låst min telefon så jag kan inte ringa mobilt. Och har inga pengar på mobilen.
Skicka det i pm i sådana fall.
Audiatur et altera pars
Okej?:) Ja nu kollade jag bara intresset, för jag kan inte tala för uppfödaren. Mamma skulle kolla upp de där på söndag lite mer. Och tänkte fråga för hennes del om de hjälpte:) vill helst se vovven i ett bra hem ist.
Jag har tyvärr bara mobil..

#6: Be henne kolla upp mer då. Och så kan ni vidarebefodra uppfödarens nummer till mig om hon är intresserad :-)
Audiatur et altera pars
jajamensan.. jag svarade lite bättre i pm.
Men ska som sagt höra med dom efter söndag. Vore super bra!:)
puttilutt
försöker få tag på mor, men hon dansar så de sprutar om de!
hur kunde jag ana att Åsa skulle svara i denna tråd =) hihi.. du e för go Åsa.. och ett hjärta av guld har du me =)
Åsa??? Åsa, Åsa???? 

#10: hmm, hur kunde du tro det .-)
#11: Ja! Ja! Ja! Vad ville du? ;-)
Audiatur et altera pars

Har lillen fått något bra hem?

Hur har det gått med valpen?
Ja, mamma är fortfarande iväg i nässjö (stavning) och dansar för fulla rullar.. ringde henne igår och rådfråga om en kisse. Och så frågade jag om de här, men hon hade naturligtvis glömt bort att fråga. Men hon skulle de direkt när hon såg henne.. hum:)
jag lovar att skriva när jag fått reda på något.