Hugo är saknad!!!
I torsdags hämtade Mormor hugo. Hon och Morfar ska passa honom tills imorgon och jag saknar honom jätte mycket!! Alltid när Anders går till jobbet brukar hugo lägga sig på hans kudde och sova tätt intill mig och sen pussa mig på kinden när han vill ut å kissa. Funderar starkt på att åka och hämta Hugo… Det är ju inte långt från falkenberg och Varberg.. Man kan väll inte åkamdit för kidnappning av sin egna hund:P?
Vad du skräms!
Jag trodde att han hade försvunnit, sprungit bort eller något liknande!

Haha inte bara jag som höll på å få en chock då…
_**/Mvh Anne
**~Sajtvärd på Blandrashundar ~Medarbetare på Support
_Hundägare i Norrbotten? Välkommen till oss på Hundhuset!
Hehe jag trodde också något sånt :)
Men visst saknar man dem när man inte är med dem :):

Herre je, jag trodde han dött. Vet du att du höll på att ge en gammal människa hjärtattack här. så hade ni varit utan mig som Medarbetare sedan.
Cave quid dicis, quando, et cui
Audiatur et altera pars
hahhaa.. :) Ne om han hade dött skulle jag skrivit massa:(:(:(:(:(:(:((:(:(:
Hehe Helena du är ju så knäpp tokfia…håll nu ut och unna din mormor en stund med Hugo =)

Trodde också att hunden dött ju. skönt att det inte var så.
mmmm usch prata inte om de:/ jag e tillräckligt nojjig! Han lekte med en GD där i går.. va livrädd att GDN skulle råka trampa på honom:P
så gikc han i högt gräs så pep han för han såg int emormor.. gräset va ju för högt:P
Hehe typiskt dom där småfisarna…dom kan ju faktiskt blivit ensam ;)
*asg* stackars lite. Försvinna i högt gräs!
hhahaha mmm… han stod där å pep efter mormor. Och förrförra veckan när han följde med mamma till landet så sov han uppe me dhenne på loftet så skulle mamma gå och kissa då följde han givetvis efter, men sen sprang hon up för trappan och han hann inte med och det var kolsvart i rummet så han satt där nere å pep då med:P Så mamma fick springa ner och hämta han igen hehe
Knäppvovve!
bortskämd vovve!
ne d e ju bara en liten bit mellan varberg o Falkenberg =) lille Hugo.. förstår att du saknar han =)