Namn?:)
hej jag ska skaffa min första hund nu och behöver namntips :) Tack i förhand:)
Ras? Kön? :)
🐶HUND-BLOGG (australian kelpie & golden)🙂
😊Instagram @dundee_the_kelpie, @ceciliah_98 och @ciliskaniner🤓
glömde info :D
Det blir en litenhund. och skrev fel med ''första'' ska stå ''min andra hund'' det kommer vara en hane! Tack:)
Jag tycker "människonamn" är fina på hundar som Dennis, Lukas, Oskar, Simon, Pontus, Bosse, Nisse mm
Och ja namn med s gillar jag också som du ser :)
Lycka till :)
har inte bestämt ras än :) men en liten hund som tex en jack Russel blir det (storleksmässigt)
ja det tycker jag med tack för namntipsen och jätte fina namn dessutom, gillar också när det är ett eller fler s eller x i namn, det sägs ju att hundar lyssnar bättre till sitt namn om det är s eller x i det ;)
Trubbel, Trigger, Lito, Alvin, Pelle, Filur, Travel, Tico, Astar, Moltas, MElvin, Marley, Ludde, Elvis, Terry, Pontus, Arashi, Iffen
~Sajtvärd på Disney ifokus och Leopardgecko ifokus~
*Medarbetare på Akvariefisk ifokus
tack för tipset va många och söta namn ;)
Elvis och Pontus var fina hade kunnat tänka mig de ;) men behöver ändå mer namntips kul att höra vad andra har för egenskaper :) och vem vet kanske kommer några till namn;)
Kanske Kizzio ^^
~Sajtvärd på Disney ifokus och Leopardgecko ifokus~
*Medarbetare på Akvariefisk ifokus
haha^.¨ ja det var gulligt men är nog mer ute efter tex pontus, elvis, max mm :)
Bytt namn nu? Och skapat en likadan tråd till fast med denna användaren?
Medarbetare: Sällskapskaniner, Support.
va vad menar du?
#12 det jag skrev 😉
Vet att du är samma person som på en annan användare nämligen 🙂 Som skapat flertalet såna här trådar 😃
nej nej nej :D de är min syster
#15 Hmm ok för var förvirrande, just pga samma hund, samma sätt att skriva, likadant tråd och samma intressen 😛 Men då vet jag.
det är lätt att ta fel :P