Hundar iFokus

Hundar

Etikettvalpar
Läst 1804 ggr
[..$Dog$..]
0

Namn?:)

hej jag ska skaffa min första hund nu och behöver  namntips :) Tack i förhand:)

Candy123
0

Ras? Kön? :)

🐶HUND-BLOGG (australian kelpie & golden)🙂

😊Instagram @dundee_the_kelpie, @ceciliah_98 och @ciliskaniner🤓

[..$Dog$..]
0

glömde info :D

Det blir en litenhund. och skrev fel med ''första'' ska stå ''min andra hund'' det kommer vara en hane! Tack:)

Elza17
0

Jag tycker "människonamn" är fina på hundar som Dennis, Lukas, Oskar, Simon, Pontus, Bosse, Nisse mm

Och ja namn med s gillar jag också som du ser :)

Lycka till :)

[..$Dog$..]
0

har inte bestämt ras än :) men en liten hund som tex en jack Russel blir det (storleksmässigt)

[..$Dog$..]
0

ja det tycker jag med tack för namntipsen och jätte fina namn dessutom, gillar också när det är ett eller fler s eller x i namn, det sägs ju att hundar lyssnar bättre till sitt namn om det är s eller x i det ;)

molam
0

Trubbel, Trigger, Lito, Alvin, Pelle, Filur, Travel, Tico, Astar, Moltas, MElvin, Marley, Ludde, Elvis, Terry, Pontus, Arashi, Iffen

~Sajtvärd på Disney ifokus och Leopardgecko ifokus~

*Medarbetare på Akvariefisk ifokus

[..$Dog$..]
0

tack för tipset va många och söta namn ;)

[..$Dog$..]
0

Elvis och Pontus var fina hade kunnat tänka mig de ;) men behöver ändå mer namntips kul att höra vad andra har för egenskaper :) och vem vet kanske kommer några till namn;)

molam
0

Kanske Kizzio ^^

~Sajtvärd på Disney ifokus och Leopardgecko ifokus~

*Medarbetare på Akvariefisk ifokus

[..$Dog$..]
0

haha^.¨ ja det var gulligt men är nog mer ute efter tex pontus, elvis, max mm :)

Fridaaaa
2

Bytt namn nu? Och skapat en likadan tråd till fast med denna användaren?

Medarbetare: Sällskapskaniner, Support.

[..$Dog$..]
0

va vad menar du?

Lilllens
1

Hon undrar nog varför du gjort ett nytt iFokuskonto och startat en likadan tråd som när du använde Ricco1711.

Fridaaaa
1

#12 det jag skrev 😉
Vet att du är samma person som på en annan användare nämligen 🙂 Som skapat flertalet såna här trådar 😃

[..$Dog$..]
0

nej nej nej :D de är min syster

Fridaaaa
3

#15 Hmm ok för var förvirrande, just pga samma hund, samma sätt att skriva, likadant tråd och samma intressen 😛 Men då vet jag.

[..$Dog$..]
0

det är lätt att ta fel :P