vart söker man?
Jo en sak jag blir irreterad på här är att jag fattar inte hur jag kan söka på personer/användare?
Det finns bara "fourm/artiklar" men inte människorna?
what should I do?
//Mims

Om du vill hitta någon specifik medlem så kan du gå in under "Medlemmar" den hittar du bredvid knappen med "Min sida". Där kan du sedan välja att säka reda på medlem inne från hundar iFokus eller på hela iFokus. När du hittat just den medlemen kan du gå in på dens sida och högst upp till höger på dennes sida finns det en liten gubbe. Trycker du på den så lägs den medlemen till under "Mina favoriter" det som du ser till höger på din skärm. På detta sätt kan du alltid se om dina favorit medlemar är online eller inte.
Hoppas du fick det svar du sökte, annars får du fråga igen.
Mvh Åsa
Cave quid dicis, quando, et cui
Audiatur et altera pars

men om man går in på "medlemmar" så dyker ju alla upp och man får söka igenom den användaren man letar efter. de finns ju inte där man bara kan skriva in namnet?

Nej, men om du där inne väljer alla medlemmar på hela iFokus så ser du att de är uppdelade efter alfabetet, där kanske du lättare kan finna exakt den person du söker efter. Såvida personen inte börjar på Å,Ä eller Ö. För vi finns inte med vi. hihi
Annars är det snabbaste sättet att när du ser att din favoritanvändare har skrivit ett inlägg i en tråd. Tryck på personens namn under avataren så kommer du rätt direkt. ;-)
Hoppas detta hjälper dig lite bättre.
Mvh Åsa
Cave quid dicis, quando, et cui
Audiatur et altera pars