Hundar iFokus

Hundar

Etiketthälsa
Läst 1161 ggr
[Hallon!]
0

Läsvärt!

Länken är i princip en uppföljare på "döden i knuten! som cutiepiepolly skrev tidigare…

http://www.mediafire.com/view/9k198dto9e8zman/Varning_Made_in_China_Fakta_du_borde_veta.pdf

Praefatio
2

Vad cutiepiepolly säger har jag inget större förtroende för… Länk till tidigare diskussion om hennes hemsida.

Fridaaaa
4

Som #1 sa, den bloggen är inte så trovärdig. 
Jag ger dock inte såna tuggben längre men nja 100% tillförlitlig är inte sidan

Medarbetare: Sällskapskaniner, Support.

[Hallon!]
0

Du behöver inte ha förtroende för vad hon skriver utan du kan själv klicka in på länkarna och bilda en uppfattningen efter det om det känns bättre.

Tycker hon har gjort ett fantastiskt jobb denna gången samt att hon har angivit en massa bra källor och kollade även på videon hon länkade till som var intressant. Sen är det upp till var och en vad man tycker om efter det…

Praefatio
5

Det är ju tyvärr så, att om man har sumpat sin trovärdighet så är det svårt att få folk att läsa sedan. Dessutom är hennes hysteriska löpsedelsstil inte min kopp med te, ingenting jag orkar läsa. Speciellt inte som hon i slutändan har skrivit att "min utbildning spelar ingen roll i sammanhanget", och hon tidigare har ljugit om sin utbildning…

[Hallon!]
0

Det kan jag hålla med om. Men man får ta det hela med en nypa salt kan jag tycka. Hon har trots allt lagt ner månader av jobb för att informera hundägare vilket jag är mycket tacksam över.

Fridaaaa
6

#5 Dock är sidan oavsett inte helt tillförlitlig.
samt: Vad ska man veta är sant eller inte i artikeln om man ska "ta det med en nypa salt"? Nej tycker du säger emot dig lite själv.

[Hallon!]
0

om du kollar liiiite högre upp så ser du säkert att jag skrev att man kan klicka in på länkarna själv (om man t.ex inte litar på henne) och därefter bilda en egen uppfattning, svårare än så är det inte.

Jag håller inte med i allt hon har skrivit på sin blogg tidigare själv därav ta lite med en nypa salt.

Fridaaaa
4

#7 Skriv vem du talar till 😉
Jag har redan kollat in länkarna sedan innan, så känner inte att jag behöver göra det en gång till 🙂 Har redan bildat egen uppfattning.
Däremot köper jag inget från djur från Kina 😉

Men som sagt, du säger emot dig själv lite. Kanske du ska skriva vad du verkligen menar så blir dt inte heller missförstånd? 🙂 (vet att det är lätt att missförstå varandra över nätet och ibland svårt att formulera bra)

[Hallon!]
0

Jag har väldigt svårt för att formulera mig, har alltid haft och kommer nog alltid att ha, men försöker så gott jag kan :)

Nåväl vill man läsa länken så gör man det, vill man inte så gör man inte det.

Maggiegustavson
3
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Tina Tingsjö eller fotograf Shane Adams? Igen, hon gillar att stjäla och kopiera… http://www.flickr.com/photos/14497261@N00/3495888224