Nya familjemedlemmen! :)
Tänkte presentera den nya familjemedlemmen som jag ska hämta på tisdag! En stor kille som snart är två år. Han har lite svårt när han träffar nya människor och hundar, skäller och drar ganska mycket. Men det ska självklart tränas bort! En riktigt go kille som ska sitta i knät trots att han väger 40kg :P Tror att denna kille kommer passa bra in i min lilla flock :) Någon som kan gissa vilka raser han är? :)
Boxer amstaff ridgeback ^^
I have no sympathy for people without empathy
Jag gissar också på boxer + typ ridgeback eller dogo argentiono eller något liknande, kanske amstaff men är inte första gissningen. Vad är han?:)
så fin vovve!
#4 Ja, det är en stilig pojke! :)
Grattis säger jag till bli med hund, jag hoppas att du kan träna han blir tryggare hund och även att han slutar dra och går fint. Han var fin.
#3 Hahaoj, jade inte gissat på det! Han är riktigt stilig och snygg i kroppen. En del mixeer ser ju liksom lite oproportioneliga ut. Är ena föräldern hel amstaff? Bara myfiken pga färgen, vissa anlag kan ju ta över oavsett :)
Men hjälp som jag stavar.. Kan inte hantera heller.hoppas dulistar ut vad det står ändå :)
Tack #6 det hoppas jag också :) #7, ja, det kan ju det, men snyggt han :) Ja, hans mamma är renrasig :)
#9 Gissade på det, som sagt, ser väldigt snygg och proportionerlig ut på den här bilden, du får gärna lägg upp fler bilder sen :) Hoppas det går bra med träningen och att både han och du trivs ihop :)
Ja, lite roligt då jag "känner" både tiken och hanen, han är resultatet av en tjuvparning, haha :)
Det ska jag verkligen göra!
Ja, det hoppas jag också, finns ju lite saker att jobba med, men hon som har haft honom har inte orkat och det förstår jag med en massa värk i kroppen. Men det ska nog gå bra :)
Vilken charmig "liten" kille! Du får bjuda på massa bilder när han kommer! Lycka till med honom :)
Sajtvärd på Akvarieräkor ifokus och m_edarbetare på Agility ifokus
_(f.d MelvinMimmiLufsen)
#12 och #13 Tack, så jättemycket! Fler bilder kommer :D