Denna hund är värd guld
Inbäddat innehåll kan använda tredjepartscookies och spårningsskript.
Kollade igenom lite gamla bilder och hittade så klart bilderna ifrån Turkiet där mer än halva tiden gick åt att ta hand om denna hunden på bilderna + hans kompisar så klart.
Kommer ihåg trots att han mådde så dåligt att han reste sig upp och kom med sin viftande svans och skakade sådär som han brukade göra. Jag minns hur han kollade in i mina ögon som om han ville tacka mig för den tiden vi hade varit där och hjälpt honom. Det syntes på honom att han mådde bra, att han hade det bra just då.
Vi tvättade honom och han bara låg där och njöt av att få vattnet på sig och bli ren, och jag minns hur han kollade upp mot himlen och stängde till sina ögon som om han njöt av att bli borstad och omhändertagen.
Hoppas du mår bra nu, antagligen så är ditt liv på jorden slut och du är uppe i himlen där du slipper lida. Tack för de fina stunderna med dig tack fina hund.
Bilden längst upp till vänster : Hans hundkompisar kom fram till honom hel tiden och slickade honom på huvudet, de förstod att han inte mådde bra. Det var så fint att se, verkligen.
Bilden längst upp till höger : Ligger och njuter av att bli borstad och trimmad.
Bilden längst ner till vänster : Mamma med ett antal hundar runt sig och en på sig, haha 😉
Bilden längst upp till höger : Blir badad :')
Här var videon som jag gjorde precis efter att vi hade kommit hem
Med vänliga hälsningar
åh, vad fint gjort av er
Där allt som har med motorer är samlat
http://bilslakt.se/Forum
#1 tack så mycket, det är en självklar sak för oss!
Med vänliga hälsningar
Han ser verkligen illa ut däran vart han frisk?
Jag har inte vart i utlandet o tyvärr så skulle jag gå sönder om jag ser djur i "nöd".
#3 Han var inte frisk, och var hemlös.. :(
Jo jag förstår dig !
Med vänliga hälsningar
Valpsjuka kan ge nervskador/hjärnskador.
#5 kan ju vara det, måste ha varit hjärskada då han inte riktigt kunde kontrollera sig själv.
Med vänliga hälsningar