God morgon 18aug.
Idag skall jag bara ta det lungt men kankse köra hem till min vän Pernilla om moppens bensin klarar det, hoppas!
Vad skall ni göra idag?
Idag blir det fortsatt pluggande.. *suck* Och så kommer en av tjejerna jag delar lägenhet hem så då blir det slut på husfriden.
Nu ska jag gå och sova en stund, har bara sovit några timmar inatt men var tvungen att kliva upp :( Frågan är hur bra det kommer att gå med sovandet för min kaninis kastar omkring en pinne så det smäller i hans hage. ^^
Godmorron alla snorisar, för tantisarna har rymt!
I dag ska vi gå på "Bonnamarknad", inte för att det är så kul, utan för att komma ut lite.
morrn morrn =)
idag blir d nog bara lugnt o stillsamt =)
morn! nu är jag glad av att ha vaknat, mina drömmar var inte alls snälla mot mig i natt.
idag fyller sambon år, men den typen jobbar heeeeeela dagen och kvällen *muttrar lite*

Jag ska ha en lugn lugn dag och enbart jaga barnen när de slåss.
Cave quid dicis, quando, et cui
Audiatur et altera pars
God middag ;)
Jag har suttit i en chatt med några kursare hela förmiddagen. Nu ska jag ta Eros på en promis, sedan hem och laga mat och sedan skriva klart en tenta. Sen ska jag vara barnvakt hela kvällen, så kommer inte kunna sitta här o prata med er eller skjuta bubblor :/
Mvh, Sara. Värd på Spetsar & urhundar
Bubbeloman!

Nu får jag kuta efter en galning, byta blöjor och bli nerkladdad med en massa mysigt istället ;) Är lite avundsjuk på Eros som ska följa med syrran och äta tacos!
Mvh, Sara. Värd på Spetsar & urhundar

Blev ingen Pernilla. Moppen klarar nog inte den sträckan och jag kan inte tanka :( Sen har jag fått min piss mens så jag är inte hungrig! Har inte ätit på hela dagen. Sjukt juu! Måste pressa i mig en macka.
Jag ska hem till min pojkväns föräldrar idag
Vill inte! Önska mej lycka till kanske? 
#10 Lycka till ^^
keligast, kan du inte tanka? hihi.. jag skaffa moppe för nån månad sen och var första gången jag varken åkte eller tanka när jag skulle hem. Fick ta mig till första bästa bensinmack och tanka. jag ringde min dåvarande kille och fråga hur man gjorde.. vart frustrerad när de inte funka.. sen när jag fatta grejen var jag tvungen att lägga på fort som fan.. stog där och inget kom! aha, man måste trycka in handtaget:P oj vad mycket de kom då.. sen när jag skulle ha ut den hade handtaget fastnat.. så jag betalade för 4 liter medans tanken bara tar 3:)
idag ska jag ta de skit lungt.. kom hem igår vid tre ju.. sov läänge idag. Nu sitter jag och äter frukost:$
Liss - Moderator @ Bodyart.iFokus ☆

# 12
Sluta klaga Emma man ska vara snäll mot sina svärförr'äldrar ;) Tänk om Simon skulle säga så om mig *hua* Ja själv sprang jag omkring och gjorde som vanligt allt för att distrahera mig själv *virrpannana*