Min Welshvalp!
Här är min älskade skrutt som vi hämtade hem Fredag den 10:a Januari och körde hela 73 mil ned till Filipstad för att hämta honom. Jag har köpt honom helt själv och han fyllde 10 veckor i Söndags <3
Han heter Hot Spices Fly Away men har inget "riktig" namn ön. Funderar på Torak, Frodo och Legolas. Någon som har andra förslag?
Life is better with dogs.
Torak röstar jag på! :)
Så söt!
Sajtvärd för Vallhundar, Pälsvård & Klickerträning.
Medarbetare hos Hundar & Lantdjur.
1# Tackar! :D
Grattis! Så himla söt liten godbit du fått hem 🙂
Torak eller Frodo tycker jag passar honom 👍
// Lina - Värd på Bichon Kolla gärna in min blogg:
http://linaalgotsigge.blogg.se
2# Tackar tackar! :D
Är inte Torak ond? ^^ Fast det passar bra som hundnamn. Legolas hade jag aldrig orkat så och ropa, då hade det blivit Lego eller Lasse :P
#5 Ne Torak e god :D Det fick bli Legolas, fast när han lär sig att det är hans namn kommer vi nog kalla honom Lego ibland ;)
#6 Tackar, din var riktigt vacker! Vilken kennel?
Åh gud så söt 😍
Häst, Vardag & Hund
nouw.com/WallHund
jattefin!! mera bilder!! :D
Åh så söt! Klicka gärna så bilderna visas direkt i inlägget förresten ;-)
#7 Blev tvungen att kolla upp det ^^ Finns olika karaktärer som heter så.
Åååh älskar Welshar! 😍 Torak tycker jag är jättefint
Vilken underbar liten kille! :)
Welshen här hemma börjar bli en stor pojke nu, så snart är valptiden över. Men dom är ju bara underbara när dom är små med sina för stora tassar :D
#11 Hur gör man det? x)
#14 Ja visst är de! c:
#15 Under rutan där du skriver din kommentar så finns det först en knapp där man bifogar bilder/filer och sedan under så står det "Övrigt" och där finns det olika alternativ som man kan kryssa i. Kryssa i rutan framför "Visa bild direkt i inlägget" så kommer bilden upp i större storlek.
// Lina - Värd på Bichon Kolla gärna in min blogg:
http://linaalgotsigge.blogg.se
Åh nej, vad gullig!!😍
Medarbetare på Häxor.
En neuroatypisk blogg
Vilken goding! 😍
Aut viam inveniam aut faciam
Valdigt sot! Ar han en duktig valp? :)
#20 han är helt otrolig! Han är inte osäker eller rädd alls utan väldigt säker på sig själv och sin omgivning. Mer än något annat vill han sova i knät.