Hundar iFokus

Hundar

Etikettsajten-och-ifokus
Läst 1379 ggr
jollycox
22

Bokmärka inlägg

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Många skriver "tass" i en tråd för att följa en tråd, detta gör att tråden blir full av inlägg där det bara står "tass" och dom som redan följer tråden tror att tråden uppdateras när det bara är någon som skrivit "tass".
Så istället för att skriva "tass" kan man bokmärka tråden. När tråden uppdateras kommer det upp till höger under 'Uppdaterade inlägg' precis som när man kommenterat i tråden.
Man bokmärker ett inlägg genom att trycka på bokmärk under trådens rubrik(se bilden).

"Weather forecast for tonight: dark." ~ George Carlin

[Forest]
0

Kanon att detta togs upp, tackar för infon Glad

Satum
0

Bra och veta Glad tack!

jollycox
1

Puttar upp

"Weather forecast for tonight: dark." ~ George Carlin

Anna4077
0

Tyvärr går det inte att göra på mobilversionen :( och jag kan inte använda den vanliga på telefonen av någon anledning även om jag kunde det förut. Då blir det att tassa :)

Anna och taxen Max

Driva
1

Kan man inte bara kolla i listan om någon har skrivit om man inte kan tassa? Så fruktansvärt många inlägg skrivs det inte…

Besök min blogg: http://bumpi.se

Mysisa
5

Tass

minavitas.wix.com/kennel

Sugar Mist
0

#6😂

-

Toxics
1

Ja det är en bra funktion. Men på mobilversionen fungerar det inte. Så en del tassar får man stå ut med. Så sjukligt jobbigt kan det inte vara att det är någon tass i varannat inlägg?

~They say that "what does not kill you makes you stronger". i belive that if something is trying to kill you, it makes you angry.~

Catta-
7

Kan man inte tassa i mobilversionen kan man väl skriva något som rör tråden istället? Något roligare finns väl att skriva än bara "tass".

"Lycka och jubel att äga en pudel!"

Anna4077
0

#9 jo kan kan man väll

Anna och taxen Max

Catta-
0

Putt

"Lycka och jubel att äga en pudel!"

Frida B
0

#8 för mig funkar det jättebra på mobilen.

Sajtvärd på Akvarieräkor ifokus och m_edarbetare på Agility ifokus             
_(f.d MelvinMimmiLufsen)