Hundar iFokus

Hundar

Etikettutfodring-och-foder
Läst 677 ggr
fredricakarlsson
0

Vilket foder??

Vad ska jag ha för foder till min hund? Han äter typ inget och är mager! Och kan va lösimagen.. Just nu har vi testat färskfoder men de vill han inte ha.. Alla säger att jag borde testa royal canin men jag vill egentligen inte ge honom de! Men jag vill att han ska äta! Några tips?

IdaKw
0

Jag har Taste of the wild - pacific stream till min labbe, hon matvägrade på RC, Eukanuba osv, hon vägrade bara äta. Men TOTW äter hon som satan :), hon är bra i hull och bra i magen. Vet att det finns andra liknande foder också, men kommer ej ihåg namnen på dom.. Hon har ätit i det i snart ett år kanske (inte riktigt någon koll), medans på dom andra kanske hon åt 2-3 gånger sen vägra hon igen. Vad har du testat för mer foder än färskfoder?

Wellcraft
1

Skippa royal canin. Är enbart skräp för överpris.
Testa olika sorters färskfoder (både innehåll & märke).
Vissa hundar gillar inte vom.

I torrfodervägen skulle jag rekommendera acana, taste of the wild eller orijen.

Häst, Vardag & Hund
nouw.com/WallHund

Maja2
0

För en del hundar tar det tid att vänja sig vid färskfoder. Ts, har du kollat upp att hunden är frisk? Hur gammal är hunden? Vad har den fått för foder hittills?

fredricakarlsson
0

Han är 1 år 15/2. Vi har testat massa olika dock inte de som står ovan. Och vi har haft torrfoder till han ända tills nu. Och har försökt få han att äta färskfoder sen i jul. Men har fått slänga de och har testat några olika märken och smaker. Men han vill inte ens ha rått kött när vi lagar mat. RC är bara skräp därför vill jag inte ha de, men mamma vill köpa e nu för han ska äta. Men jag tycker inte betala så mycket för majs och massa tillsatser.. Nu sist hade vi hills och de kommer jag inte han igen. Nu köpte mamma sam's field. Men de äter han Inte.

Hjelmm
0

Testa royal canin kör det på båda mina.dom har fin avföring bra i magen, bra päls.inget tandsten,mycket pigga,värt ett försök tycker jag.

fredricakarlsson
0

Vilka djuraffären kan man köpa TOTW?

fredricakarlsson
0

Någon som testat Applaws ?

IdaKw
0

#6 Om du går in på deras hemsida; http://www.tasteofthewild.se/ och trycker på återförsäljare så ser du vart om säljer. Annars kan man ju köpa på internet, animail tror jag det heter osv :)