Hundar iFokus

Hundar

Etikettraser
Läst 2165 ggr
Boppis
0

dräktig mittelspitz

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Hej min hund är dräktig, hon är en mittelspitz på hela 2år. Nu är det så att det råkade vara en hoppsan parning som inte alls var meningen eller något vi märkte. Min tik har en god vän som är en yorkshireterrier hane då dessa fina vovar haft sina trevliga stunder under en sova över natt. Min fundering är nu om det finns någon som stött på denna blandning? Hur kan denna blandning komma att se ut? Mittelspitz/yorkshireterrier

Mysisa
1

Jag tänker mig nåt sånt här fast större http://www.yourdogsblog.com/breed-pictures-55

minavitas.wix.com/kennel

Boppis
0

Ja det skulle nog kunna vara något åt de hållet. Jag har själv googlat ganska mycket på den blandningen men utan lycka. Men den bilden du skickat är verkligen en potential till valparna utseende :)

Mysisa
0

Googlade på pomerian york blandning, tänkte att det skulle vara vanligare eftersom dom är mer lika i storlek

minavitas.wix.com/kennel

Boppis
1
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Ja det är inte helt omöjligt att dom kommer att se ut så. ca 2.V kvar men jag är så nyfiken redan på de små liven. Här är en bild på båda hundarna. En blandning jag aldrig stött på tidigare så extra spännande är det. Hanen (Woki) 2kg 21cm hög och honan (Luna) 8kg 36cm hög