Lilla Mis bildtråd
Vilken sötnos :D
Tack :D
minavitas.wix.com/kennel
Nej men.. vilken sötis! :D
Grattis till snart bli med valp
Otroligt söt liten tjej, vad är det för ras?
Hon är en liten prazsky krysarik, är så glad att jag aldeles glömde av att skriva det :P
minavitas.wix.com/kennel
Nämen!
Är det en prazský krysarík?
Oj, du hann visst skriva före mig ^^
#7 japp det stämmer
minavitas.wix.com/kennel

oh my god, those eyes!
Så söt!
Åh så fin!
Lite småkär i rasen..
Åh! Den rasen är ju bara för fin!
Hade nästan turen att jag hade fått en prazsky krysarik tik, men sedan blev det ändrade planer för ägaren så jag skaffade mig en rar liten Shi tzu tik istället
Fått? Såna här härliga hundar ger man ju inte bara bort :P
minavitas.wix.com/kennel
Går dagarna långsamt tycker du?
Sån liten sötnos du får hem!
// Lina - Värd på Bichon Kolla gärna in min blogg:
http://linaalgotsigge.blogg.se
haha jaaaaa :D Jag har väntat på henne i över ett år nu så sen föräldrarna äntligen parades i början av november har väntan varit riktigt låååång
minavitas.wix.com/kennel
oj vad hon växer otroligt söt 
Tack, ja hon börjar bli en stor liten dam o jag längtar så tills jag får hem henne om knappt två veckor
minavitas.wix.com/kennel
Så otroligt söt hon är 💋 Går allt bra med henne?
Tack, hon kom för bara nån timma sen och är fortfarande lite rädd för allt nytt. Men hon är lugn o snäll
minavitas.wix.com/kennel
Inte så konstigt att hon är lite fundersam över vart hon hamnat 🙂Lycka nu till med henne, du får hålla tråden uppdaterat så vi får följa er!
Tack :D
Det ska jag absolut göra, kommer terrorisera er med bilder
minavitas.wix.com/kennel
Hon var verkligen ursöt! Man blir själv lite valpsjuk.
Jag och vovvarna önskar lycka till i framtiden med din lilla nykomling. 🙂
Värd på jakthundar Medarbetare på hundar
~Ju mer man ser av människorna, desto mer uppskattar man sin hund~
Har bara en liten fråga som jag är lite nyfiken på. Är en Prazsky Krysarik mindre än en Chihuahua eller är det tvärtom? 🙂
Fast kom på nu att man ''mäter'' chihuahuan i vikt istället för mankhöjd om jag kommer ihåg rätt. 😛
Värd på jakthundar Medarbetare på hundar
~Ju mer man ser av människorna, desto mer uppskattar man sin hund~
Vad kul att hon är hemma nu otroligt söt hon har växt lite mer ser jag :) Ser ut att sitta bra under promenaderna antar att hon fryster lite fislorten 😉
Stort grattis till valpen!
Ja hon är jääätte stor nu :P vägde 97 gram när hon föddes och har multiplicerat de med iaf 10.
Ja hon fryser väldans mycket, när jag ställer henne i snön så sätter hon sig med framtassarna i luften o försöker lyfta upp rumpan så gott det går. Måste sy ett par skor till henne så hon kan vara ute :P
#31 tack :D
minavitas.wix.com/kennel
31 jag kapade en tröja från dottern till Enja när hon var mindre detta vart tillfällig lösning för kyligt väder och växande valp. Denna nödlösning funka oxå för Donna när jag glömde hennes täcke hos min syster fast då vart det en gammal stickad tröja som kapades o lite hål för frambenen. Skor nu är ju eran pytte liten men små bebysockor kan funka tyvärr tror jag inte det finns små små skor som passar eran lilla än. Jätte söt är hon, kul att du uppdaterar lite om henne o visar oss bilder :)
När våran äldre hund var valp så tog jag ärmen från en täckjacka o satte på honom, då tänkte jag inte ens på skor men han klarade sig ändå.
Den här lilla fröken måste ha nånting på fötterna för att gå frammåt så snälla "mamma" har klippt sönder en vante å fixat skor åt prinsessan. Tröjan hon har nu köpte jag på target eller wallmart (minns inte), där finns det massvis med minikläder
minavitas.wix.com/kennel
34, Men gösses har du stickat både tröjan och skor? Ser verkligen fint ut på henne 😍
haha nej jag kan inte sticka :P
Tröjan köpte jag iUSA o skorna har jag klippt sönder ett par vantar för att göra
minavitas.wix.com/kennel
37 men gösses missa ju helt vad du skrivit såg bara allt som var sött på den bilden 🤪, skorna var ju kanon att du gjorde dessa små söta av vantar 😉
Ja man blir lätt lite blind av söta bilder :P
minavitas.wix.com/kennel
gud va söt hon är:) inte många hundar som gillar att gå i skor men denna prinsessan skall allt ha det mysigt och gott på tassarna:) Hur funkar hon och den andra hunden?
Tack :) Klart hon ska ha skor, gärna tiara också :P
Dom funkar bra ihop, han ignorerar henne för fullt men gör vad han kan för att skydda henne. Igår skällde han ut posten när den kom ner i brevlådan :P
minavitas.wix.com/kennel
En i min skolan hade en sån hund, jätte liten haha, Ozzy hette den och var 4 år.. hon hittade den bara död i buren då hon skulle kolla till den (dom hade en löptik i huset, av andledningen för att den var i bur)
Gud vad ledsen tjejen som hade den blev, den bara dog, sådär utan tecken på sjukdom :/
Usch vad hemskt :(
minavitas.wix.com/kennel
44, 😃
En väldigt ståtlig dam! :)
så söööt!! hur liten r hon? oftast ser dom ju större ut på bilder..
Tack
Hon väger ca ett kilo och är 17 cm hög
minavitas.wix.com/kennel
fy vad söt ❤️
Sajtvärd på Akvarieräkor ifokus och m_edarbetare på Agility ifokus
_(f.d MelvinMimmiLufsen)
Åh vad gulligt att de sover så där ihop. 💋
gud va fin hon o hennes bror är. vad är han för ras? du måste säga något som han blir glad av då han drar bak öronen:)
Tack.
Han är också en prazsky krysarik, näe han är inte glad han är bitter på mig för att jag tvingar honom ligga kvar med den dryga valpen när jag knäpper kort :P
minavitas.wix.com/kennel
haha jasså:) ja hon är nog väldigt busig ,kan tänka mig han är helt slut på kvällarna;) jasså är dom samma ras, de visste jag inte. då är de ungefär så hon kommer se ut när hon blir äldre då:)
Ja vissa dagar är hon på honom hela tiden så då blir han ganska trött :) Ja ungefär så kommer hon se ut, fast hon kommer bli mindre o så kommer hennes öron stå upp sen är hon inte lika avlång i kroppen inte har hon lika djup bröstkorg heller
minavitas.wix.com/kennel
är de för honorna är mindre än hanarna? eller är hon just mindre av sig?
Han är väldigt stor, jag räknar med att on kommer att bli ungefär så stor som dom "får". Han är ungefär lika sor som en dvärgpincher, inte helt ok enligt rasstandars, men det är en ras under återuppbyggnad och då får man räkna med stora variationer inom allt inklusive storleken.
minavitas.wix.com/kennel
Men så söt!!
Om hon är försvunnen imorgon så är det inte jag som har tagit henne! 😇😉
Har du några planer för henne?
"Weather forecast for tonight: dark." ~ George Carlin
Haha, vilken tur att du inte vet vart vi bor då :p Till att börja med så kommer jag att ställa ut henne, växer hon till sig som hon ska och håller sig frisk så kommer hon att utgöra kärnan för min framtida kennel om 5-6 år. Det beror också lite på hur hennes valpar som uppfödaren kommer att ta växer till sig. Jag har henne på foder så uppfödaren har rätt till två kullar på henne, så jag kommer kunna göra en avelsutvärdering på henne innan jag börjar föda upp själv.
minavitas.wix.com/kennel
Tack så mycket
minavitas.wix.com/kennel
Gott nytt år! Din hund är ljuvlig!
Med vänliga hälsningar
Sandra och flocken
http://wingforsflocken.blogspot.com/
Tackar
minavitas.wix.com/kennel
Sötis! Gott nytt år 🥳
/ Lina
Medarbetare på Vinthundar iFokus