Åldern är bara en siffra på ett papper
ja iallafall när man heter Hugo, han är 7.5 år men leker som han vore en valp. Här har han hittat sin favoritleksak som är katternas, men man kan väll dela med sig tycker hugo.
han använder sina sex tänder som han har kvar utan problem, både när det gäller leksaker, hundben och mat som han måste tugga.=)
4# visst är de härligt att se:)
#5 Ohja! Ixxi började slöa ned men blev valpigare än då hon var valp (!) efter hon kastrerades. :) Hon morrpratar, hon gör lekinviter och hon leker jaga med tonårshunden typ varje dag. :)
Digger förlora ögat för att han trodde han kunde springa som en treåring och de stela benen vill sig inte riktigt så han snubbla och skadade ögat beyond repair. Trodde han skulle må dåligt av det men han springer fortfarande som en blådåre. :)
Känns som så gott tecken då de leker högt upp i åldrarna. :) Allie som avlivades strax efter jag kom hit pga borrelia lekte en sista gång bara ett par dagar innan avlivningen, trots sina smärtor. Så det är ett gott minne. :)
Sajtvärd för Vallhundar, Pälsvård & Klickerträning.
Medarbetare hos Hundar & Lantdjur.
nackdelen med vissa hundar är ju att dom kan leka och vara som vanligt fast dom kan vara sjuka men oftast så känner man sin hund bäst ändå och märker om något är fel på dom.
Hugo hade en seg sommr förra hösten, han sov mest tycker jag men nu har han blivit valpig och jätte lekfull,dock så blir han trött rätt så snabbt och sover då några timmar efter bus/lek=)
Härligt med pigga gamla hundar :) Hoppas min hund också blir gammal trots att hon inte har oddsen på sin sida :P
Medarbetare på Hundar.ifokus
10# är det din hund i bakgrunden? haha va fin:),hon tror hon inte syns kanske:P
haha ja det är min hund :P
Hon är avundsjuk för hon får inte komma in i det rummet, bara Timmie som får det :P
12# haha men hon står på gränsen in till det rummet:P
Norton 13 år, tror att han är 1 år…
Sajtvärd på Akvarieräkor ifokus och m_edarbetare på Agility ifokus
_(f.d MelvinMimmiLufsen)
#13 haha precis, hon vet var gränsen går och går aldrig förbi den även om hela familjen sitter där inne i det förbjudna rummet. Så hon är ju ganska duktig :)
Och Bernhard, 10 år :) det är så himla underbart med dessa hundar! kul att se flera pigga seniorer :) (Bernhard den hunden till höger)
Sajtvärd på Akvarieräkor ifokus och m_edarbetare på Agility ifokus
_(f.d MelvinMimmiLufsen)

Sigge-pudel - snart 12 år.
En riktig fjant som leker med sina älskade "pipisar" varje dag.
Kastar upp dem i luften, morrar på dem, skäller på dem och har sig men tar aldrig sönder dem 🙂
Varje kväll när han ätit sin kvällsmat rusar han in till sin korg med leksaker och sätter igång!
Pigg och alert och alltid med på noterna om det händer något men om man själv tar det lugnt i soffan så ligger han på rygg och snarkar ❤️
Älskar denna lille kille och jag kommer att bli helt förstörd den dag han lämnar jordelivet.
Min lilla blandis (BC, JRT, Cairnterrier) Tuff är inte lika pigg som han har varit men han får sina ryck ;)
Konstinstagram: @toxiccetacean
Peta inte på salamandern. Den sover.
#19 Jäklar så söt! 😍
Sajtvärd för Vallhundar, Pälsvård & Klickerträning.
Medarbetare hos Hundar & Lantdjur.
Vem skulle kunna tro att hon är 8 när hon har en tennisboll och det är snö på marken
🐶HUND-BLOGG (australian kelpie & golden)🙂
😊Instagram @dundee_the_kelpie, @ceciliah_98 och @ciliskaniner🤓
#21 Ja han är en riktig liten sötnos 😍
Konstinstagram: @toxiccetacean
Peta inte på salamandern. Den sover.