Hundar iFokus

Hundar

Etikettoff-topic
Läst 538 ggr
Beafer
0

OT Deppigt.

Jag har känt mej deppig och nere i någon vecka nu. Kan inte komma på någon anledning till det heller. Jag känner mej jätte elak mot min pojkvän, eftersom att jag inte har lust att göra någonting. Så är det någon som har något bra tips på hur man får upp humöret lite?

AnneN
0

Alla har vi våra upp och ner gångar. Då jag har det som värst så varje kväll innan jag går och lägger mej så skriver jag en lista över allt som är bra i mitt liv, allt som varit bra under dagen, allt som är bra med mej, mm. Gör man detta så tvingar man sig själv att tänka lite possitivt och om man sedan läser igenom sina listor så ser man att man har en hel del att vara glad för och blir då automtiskt lite gladare.

_**/Mvh Anne
**~Sajtvärd på Blandrashundar ~Medarbetare på Support
_Hundägare i Norrbotten? Välkommen till oss på Hundhuset!

Faxlin
0

#0: Kom med mig på illerträff och sedan får du se till att hojta till när du är deppig. Kanske kan jag hjälpa till.
Bara hojta på mig, jag kommer in till dig annars.

Kramis

Cave quid dicis, quando, et cui
Audiatur et altera pars

Malin-A
0

d e jobbigt när man inte direkt känner sig glad över nått, kanske borde du ta me dig killen o åka iväg? över dan eller en helg? eller hitta på något som du aldrig brukar göra annars, gör saker som du kanske pratat om men det har bara varit i "pratsatadiet"….

Beafer
0

#1 Det var en bra idé! Ska ta och göra det innan jag går och sover :)

#2 Illerträffen ser jag fram emot :) En av dom få sakerna jag faktist har lust med för tillfället :) Tur att du finns Åsa! :D Kram

Faxlin
0

#4: Kram på dig gumman. Och du vet att det bara är att hojta till om du vill att jag ska hjälpa dig med något.
Vill du komma och rida så vet du vart jag bor också. ;-)
Kram min lill gumma

Cave quid dicis, quando, et cui
Audiatur et altera pars

Beafer
0

#3 Vi ska kanske åka och hälsa på min kusin i Hudik nästa vecka. Men du har nog rätt att man kanske borde göra något man inte gör annars.

#5 Jorå, det vet jag :) Synd att det är så dåligt väder nu. Annars hade det varit roligt att rida. Får hoppas på bättre väder snart :)

Vad skönt det känns att alla här har så bra tips som ni vill dela med er av :) Kram till er alla!

[MatildaW]
0

#6. Emma, du får faktiskt komma och följa med mig till Pluto också och köra honom, fast det kanske inte är lika kul som att rida, men men ^^

Diezel
0

Det kan ha mycket med hur vädret är oxå…när det är dåligt väder här så blir jag så gott som orkeslös…bara ett litet tips på varför du är deppig..