Underbara Bambi
På fredag kommer han lilla Bambi och ska stanna hela helgen. Sen kommer han igen 5-6januari eller så stannar han då helt. Han är en 14månader gammal långhårig collie grabb från tyskland. Vi ska få vara fodervärdar åt honom. Tanken är att min fästman äntligen ska få en hund att träna. Han vågar inte träna Jason riktigt. Längtar så otroligt mycket. Kan knappt sitta stilla. Han röntgades förra veckan så i lördags fick vi veta att han hade A.
Så kommer i vår att bli MH och sedan massa utställningar. Min fästman vill träna lydnad, rallylydnad och agility. Vi får se om han vill tävla. Utställningarna ska iaf jag fixa.
Hoppas att allt kommer funka bra bara. Han och Jason gillade iaf varandra.
Ägaren har tagit bilden.
Föder upp holländare. www.freewebs.com/christmast
Vad kul! Ska bli kul att följa honom :)
Sajtvärd på Akvarieräkor ifokus och m_edarbetare på Agility ifokus
_(f.d MelvinMimmiLufsen)
Ja det ska bli otroligt kul. Hoppas att han ska bli pappa med i framtiden. Är mycket som ska vara bra innan det bara. Så bara att hoppas.
Kul. Han ser fin ut🙂
Spännande! Blir kul att få följa honom :-)
Min fästman har redan nu bestämt att han vill köra lydnad. Jag är lite smått avundsjuk. Han är tusen gånger mer lättlärd än taxen. Han har sån himla fin kontakt. Den kontakten fick jag jobba stenhårt med att få med taxen. Stor skillnad på ras jag vet. Hade mig bara inte väntat så stor vilja att jobba från första dagen.