Varför går han inte in i hundkojan?
Hej! Det är så att våran hund inte vill gå in i hundkojan med värme på.Utan han lägger sig ute istället.Varför gör han så? Nu när det är kallt ute..
Hälsningar: Mig,Nelly,Pelle,Mimmi och Kajsa! 

Har du någon form av hundlucka? Hunden kanske är osäker på luckan och vågar därför inte gå in. Annars finns det hundar som trivs bättre ute än i hundkojan.
Värd på jakthundar Medarbetare på hundar
~Ju mer man ser av människorna, desto mer uppskattar man sin hund~
Han kanske inte känner sig trygg ensam utan vill ligga ute så han ser om ni kommer/går?
"Med rätt träning kan människan bli hundens bästa vän"
Blogg http://www.echosierra.se/
Instagram @historienomalf
Han kanske helt enkelt tycker kojan är för varm om pälsen är tjock. Eller så kanske kojan är för liten eller för trång eller fattar inte att den har en dörr. Har ni lockat in med godis och liknande?
Vissa hundar är inte så mycket för lyor. Är bara en av våra tre som gillar krypin.
Sajtvärd för Vallhundar, Pälsvård & Klickerträning.
Medarbetare hos Hundar & Lantdjur.
Hundar är ju ute djur från början :)
Crazy people don´t know they are crazy
I know I am crazy therefore I am not crazy.
Isn´t that crazy?
4, alla hundraser passar inte för bo ute 😉
TS Gilla han hundkojan när det värmen var avstängd?
#4 Dock har vi människor avlat fram raser som absolut inte är lämpliga att ha ute som t.ex på vintern: Nakenhundar samt vissa andra raser t.ex.
Medarbetare: Sällskapskaniner, Support.
6 många andra raser vill jag påstå inte skulle fixa ligga ute i en snödriva i minusgrader, våra hundar hade inte gjort det. alla sällskapshundar kan man nog påstå passar mindre bra, många korthåriga och strävhåriga hundar. 😉
#7 Skrev ju det "samt vissa andra raser" 😉 Finns ju många raser, så beror på vad man själv anser hur många "vissa" är 🙂
Medarbetare: Sällskapskaniner, Support.
TS vad har du för hundras ?
Det är smålandstövare,schiller,finnstövare och kanske lite drever
Hälsningar: Mig,Nelly,Pelle,Mimmi och Kajsa!