Hundar iFokus

Hundar

Etikettövrigt
Läst 1235 ggr
[Abmis]1
2

Hunddagis undersökning!

Jag är en 20årig tjej som har planer på att starta eget hunddagis/hundcafé under det kommande året. Jag skulle vara väldigt tacksam om ni hade velat svara på denna undersökning jag gjort. Frågorna som ställs handlar om hunddagis och hundcafé.

https://www.surveymonkey.com/s/NPMQHK2

Ett stort tack till er som svarar! Glad

Ni får gärna skriva om ni tycker att någon fråga eller svar saknades.

monstermash
0

Svarat.

[Abmis]1
0

#1 Tackar! Blomma

Anna4077
0

Fyllde också i. Vart har du planer på att vara. Hade väldigt gärna velat vara med på tex ordnade aktiviteter eller café. Eller bara lekträffar

Anna och taxen Max

Zakaraa
0

Svarat. Har själv jobbat och praktiserat på hunddagis under min skolgång från åk 9 och genom 2 av mina 5 år på gymnasium (2år djurvård och 3år media)

Kan säga att enskilda boxar alltid varit det bästa. Speciellt om man är den typ av dagis som tar på sig de hundar som andra dagis avfärdar. Då går det inte att placera främmande hundar ihop. Så endast de hundar från samma familj fick bo tillsammans och hälften av boxarna hade en egen hundgård. Det var guldvärt kan jag lova när man kanske hade en hund som vägrade gå ut med vissa personer (eller inte fick hanteras av praktikanterna)

med vänliga hälsningar Zakaraa
(länk:) Zakaraa's Råttuppfödning

[Abmis]1
0

#3 Vet faktiskt inte än. Letar just nu efter en bra lokal, men antagligen västra skåne. Glad

[Abmis]1
0

#4 Jo, jag håller med om det.

Jag tycker även att det kan vara bra om hundarna kan gå ut/in som dom själva vill eftersom vissa inte är så glada för att vara ute, medans andra knappt vill gå in igen. Glad

Anna4077
0

Åh va tråkigt :( men du kanske har några sommar aktiviteter :)

Anna och taxen Max

Vizzla
0

Jag har svart. När jag väljer Annat som alternativ får jag tillbaka att jag måste välja ett av de ovan alternativen.

De sista frågorna var ju mer Ja/nej frågor och behövde inte egna svarsfält.

Jag skulle ha frågat mer om vad folk är beredd att betala, hur många timmar per dag/vecka de behöver hjälp, tider på dygnet osv. Det kan ju hjälpa till i planeringen av företaget så att säga.

Lycka till!

"Med rätt träning kan människan bli hundens bästa vän"

Blogg   http://www.echosierra.se/
Instagram @historienomalf

Misarn
0

Har svarat även fast jag inte kommer ha mina på dagis.

chokladtassen
0

Säger som ovan :)

Checka in @gnagarboden på instagram Skämtar

[Abmis]1
0

#9 & #10 Tack!

Vill bara säga tack till alla som svarat, det hjälper mig verkligen. Blomma

tjoopa
0

Svarat :)

[Abmis]1